Oefenen om in dienst van Brennan te rijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou dit Wout-droomplan zijn? Op kop beuken als voorbereiding voor de klassiekers
Volgens de regie wel, of het echt zo is weet ik niet.quote:
Vooral om de schade beperkt houden voor Jorgensonquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou dit Wout-droomplan zijn? Op kop beuken als voorbereiding voor de klassiekers
Wel, Arensman viel ook voor de groep Ganna, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de regie wel, of het echt zo is weet ik niet.
Ja nu wel omdat hij als 50e opdraait en dus al 30 meter verloor. Kansloos.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral om de schade beperkt houden voor Jorgenson
Die zit duidelijk (hopelijk) in opbouw nogquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu was viesslecht vandaag
Ik wil deze viesslechte benen ook wel voor een weekje lenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu was viesslecht vandaag
De week rond Roubaix zal kurkdroog zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was sowieso geen echte sprint, die fietsen stuiteren echt alle kanten op.
Dit tactische regenbuitje mag ook in Vlaanderen en Roubaix wel passeren.
De laatste 10 meters ging volgens mij Mathieu ook nier meer volledig voluitquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was sowieso geen echte sprint, die fietsen stuiteren echt alle kanten op.
Dit tactische regenbuitje mag ook in Vlaanderen en Roubaix wel passeren.
quote:Van Aert kon zich wel optrekken aan de aanwezigheid van zijn gezin. Zijn partner Sarah De Bie was erbij in Italië, net als zijn zoontjes Georges (5) en Jerome (2,5).
Die is snel weer ziekquote:
Beginnen ze daar (en in andere landen) niet met 6 pas op school?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet Georges inmiddels niet eens naar school? Hoezo is die altijd overal bij.
Is daar België? Geen idee waar Wout woont... in België is het ook 5.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beginnen ze daar (en in andere landen) niet met 6 pas op school?
Ah, ik dacht 6. Maar dat is dan Duitsland denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Is daar België? Geen idee waar Wout woont... in België is het ook 5.
Is een paar jaar geleden gewijzigd, weet ik toevallig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 6. Maar dat is dan Duitsland denk ik.
Ik had het gevoel dat Mathieu gisteren Pellizzari nog niet echt bij naam kende. Tenminste hij noemde in het interview een paar keer Del Toro maar nooit Pellizzari.quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik vond Mathieu ook nog niet echt indrukwekkend. Ik vond vooral Pellizzari indrukwekkend, wat een progressie heeft die gemaakt man. Hoort nu al bij de absolute toppers in het peloton.
Roglic heeft op zich vorig jaar nog Catalonië gewonnen en daar was hij toch best indrukwekkend op sommige momenten. Maar ik ben het wel met je eens dat het tijdperk Roglic zo langzamerhand wel voorbij lijkt. Pellizzari lijkt sowieso beter dan Roglic op het moment.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat Mathieu gisteren Pellizzari nog niet echt bij naam kende. Tenminste hij noemde in het interview een paar keer Del Toro maar nooit Pellizzari.
En dat MvdP niet altijd (gemakkelijk) een sprint wint, weten we nog wel in die keren tegen Asgreen (RVV) en Pedersen (Gent-Wevelgem)
Chris Horner vond Pellizzari gisteren een knucklehead, omdat hij op kop ging rijden bij het begin van de grindstrook, en daarmee Roglic moest lossen uit de kopgroep. Maar Chris denkt nog steeds dat Roglic een eindklassement kan winnen![]()
Trouwens, Mathieu rijdt vandaag rond met de bergtrui
Andere situatie toch ook. Nu met 3, ging zelf bijna onderuit eerder en moest (aldus hemzelf) een aardig jasje uitdoen om uberhaupt terug te komen bij Del Toro.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wat matig van Mathieu dat hij niet wilde overnemen van Del Toro, ben ik niet van hem gewend
Als het Pogacar was geweest, had hij 100% overgenomen
Daarom vond ik het ook geen sterke beurt, want hij nam niet over en kwam alsnog bijna tekort in de sprintquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Andere situatie toch ook. Nu met 3, ging zelf bijna onderuit eerder en moest (aldus hemzelf) een aardig jasje uitdoen om uberhaupt terug te komen bij Del Toro.
Gevalletje geen risico nemen en even niet beter kunnen.
quote:How predictable were the past editions?:
quote:Favorites for the final GC, based on awarded stars in the PCS game:
quote:The race was briefly neutralised due to a closed railway crossing.
quote:Race resumed.
quote:The average speed per hour:
quote:In the stage 2 of the 2003 Paris-Nice, Kazakh rider Andrei Kivilev crashed with 40 kilometer to go. The rider in front of him had a mechanical issue and Kivilev couldn't manage to dodge him. He died the morning after the stage in a hospital in Saint-Etienne. The third stage was neutralized with the remaining Cofidis riders crossing the finish line first.
The incident, and Kivilev's subsequent death, was the trigger for the UCI to implement the compulsory wearing of helmets in all races.
Dank voor de nuttige feitjes her en der, Steef!quote:The slowest stages in Tirreno-Adriatico since 2015:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |