Het heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
We wachten op de plof van Alaphilippe
Bijna 4000hm, dat staat gelijk aan een stevige bergrit. Voor de variatie is zo'n rit erbij inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een goed parcours hier ook weer. Blijft altijd een beetje gek dat je dit soort ritten amper in de Giro ziet.
Pellizzari had ook wel iets aan een ploegmaat gehad. Iemand als Roglic, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef wimderon het volgende:
Del Toro miste een type laatste ploegmaat. Iemand als Jan Christen ofzo.
Of Remcoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pellizzari had ook wel iets aan een ploegmaat gehad. Iemand als Roglic, bijvoorbeeld.
neequote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Idisrom het volgende:
De demarrage van Carapaz op de laatste helling vlak voor de top. Kan dat wel als je ploeggenoot alleen op kop rijdt?
Dit zag ik gisteren ook. Ik weet niet waar precies tegen geprotesteerd werd.quote:
Ik denk een protest tegen het feit dat wielrennen morsdood is sinds Pogi mee doet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit zag ik gisteren ook. Ik weet niet waar precies tegen geprotesteerd werd.
Ook vond ik Steven Kruiswijk wel snel afhaken gisteren. Een jaar te lang doorgegaan?
Of een monument voor St. Kruiswijk die op 27 mei 2016 is gekruisigd, gestorven en begraven.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik denk een protest tegen het feit dat wielrennen morsdood is sinds Pogi mee doet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
Hardop gelachen om de AD-kop, waarin ze zich afvroegen of Matje "kon aanhaken' vandaag.
Daar ging het een keer ook best aardig anders!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Op Mur de Bretagne ging het niet heel goed. En dit is zwaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |