Vierde op de Adelskalender.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Geef het twee jaar en dit is de topfavoriet voor het volgende WK allround
Ja, snapte ik ook niet helemaalquote:Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die vergelijking met de masters bij tennis is wel bijzonder..
Eitrem gaat Stolz inhalen.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:40 schreef Zorro het volgende:
Eitrem naar een WR dadelijk in zijn jacht op Stolz
Zonder echt duidelijk zichtbare versnelling ineens van lage 29 naar 28 half is wel opmerkelijk ja, dat had dan toch wel eerder gekund zou je zeggen..quote:Op zondag 8 maart 2026 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Metodej Dittrech had nog wel sneller gekund
Eva?quote:
de grote Urben redde dat iig nietquote:Op zondag 8 maart 2026 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
13:11 dat wordt nog niet makkelijk voor Stolz
Met deze tijd op de 5km zou hij wel echt kansloos geweest zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eva?
Ook een enigma, waarom kon hij dit gisteren niet op de 5km?
Net iets te snel begonnen en geen steady state kunnen vindenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eva?
Ook een enigma, waarom kon hij dit gisteren niet op de 5km?
ALS IK HIER 13:56 RIJDT, DAN KUN JE HIER GEEN 13:30 RIJDEN!quote:Op zondag 8 maart 2026 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies een minut en 1 hondeerdste seconde sneller dan Koss in 1994
Bedankt Bart!quote:Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
ALS IK HIER 13:56 RIJDT, DAN KUN JE HIER GEEN 13:30 RIJDEN!
DAT-KAN-GEWOON-NIET!!
De schaatsers kwijlen niet zoveel blijkbaar.quote:
Dan zou je toch wel een dweil verwachten?quote:Op zondag 8 maart 2026 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De schaatsers kwijlen niet zoveel blijkbaar.
Ja maar anders kunnen de Amerikanen geen reclame uitzenden...quote:Op zondag 8 maart 2026 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft bizar dat er op de Spelen bij elke afstand een dweil was.
Hold my ølquote:Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
ALS IK HIER 13:56 RIJDT, DAN KUN JE HIER GEEN 13:30 RIJDEN!
DAT-KAN-GEWOON-NIET!!
Dat hebben ze ook al een paar keer gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:53 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof het nog spannend is, maar Jilek had een 28.5 als slotronde.
Toch een mooi PRquote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Em31 het volgende:
10 km en ook nog ingehaald worden, ik zou thuisblijven.
Welnee, die gaat vanavond sowieso de kroeg in met wat andere Noren.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Em31 het volgende:
10 km en ook nog ingehaald worden, ik zou thuisblijven.
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef Strani het volgende:
Nou mensen nu gaan we genieten.
En dan is het schaatsen klaar
Ze kunnen eigenlijk net zo goed het hele jaar doorgaanquote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.
IJshockey is nog niet aan de play-offs toe.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.
Geef hem een blikje cola.quote:
De mussen vallen hier dood van het dak. Logisch dat het schaatsen klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik snap wel dat je dat niet doet, maar het hoeft echt niet nu al klaar te zijn. Zo'n toernooi kan ook wat later, het was nu Spelen - NK's/WK junioren - WK's achter elkaar. Daar kan prima 1 of 2 weken extra tussen zittenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk net zo goed het hele jaar doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |