Dat hebben ze ook al een paar keer gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:53 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof het nog spannend is, maar Jilek had een 28.5 als slotronde.
Toch een mooi PRquote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Em31 het volgende:
10 km en ook nog ingehaald worden, ik zou thuisblijven.
Welnee, die gaat vanavond sowieso de kroeg in met wat andere Noren.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Em31 het volgende:
10 km en ook nog ingehaald worden, ik zou thuisblijven.
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef Strani het volgende:
Nou mensen nu gaan we genieten.
En dan is het schaatsen klaar
Ze kunnen eigenlijk net zo goed het hele jaar doorgaanquote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.
IJshockey is nog niet aan de play-offs toe.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat juist een indoorsport als een van de eerste wintersporten klaar is.
Geef hem een blikje cola.quote:
De mussen vallen hier dood van het dak. Logisch dat het schaatsen klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik snap wel dat je dat niet doet, maar het hoeft echt niet nu al klaar te zijn. Zo'n toernooi kan ook wat later, het was nu Spelen - NK's/WK junioren - WK's achter elkaar. Daar kan prima 1 of 2 weken extra tussen zittenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk net zo goed het hele jaar doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |