Is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, zelf niet een fan van snorren (mijn Marokkaanse klasgenote had er ook eentje).quote:
Welnee.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee aangezien er ook ruim volwassen mannen in blijven hangen.
Als jullie allebei ongeveer 50% van de gezinszaken bepalen zou ik dat gezond vinden, bepaal jij 90% en zij 10% dan vind ik dat eng.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:
Wat is hier mis mee dan?
Natuurlijk moet er een nuance zijn en moet een man geen dictator zijn.
Maar in mijn huwelijk ook, ik ben uiteindelijk de verantwoordelijke. Mijn vrouw wil ook dat ik die keuzes maak.
Echter voor zoiets overleggen we altijd, kijken we wat we allebei willen en vinden. En dan moet er toch iemand een knoop doorhakken.
Ik zou het echt belachelijk vinden als een vrouw maar zelf alles gaat bepalen en lekker overal tegen in gaat.
Dat werkt toch niet?
En dat je elkaar in een mate gehoorzaam bent is toch niet meer dan logisch in een relatie?
Kan me wel voorstellen dat men dit in Estland anders zal zien.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
Als jullie allebei ongeveer 50% van de gezinszaken bepalen zou ik dat gezond vinden, bepaal jij 90% en zij 10% dan vind ik dat eng.
quote:Op maandag 9 maart 2026 17:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik bedek mijzelf niet, wat is je punt? Dat dit een islamitisch iets is? Dat in Latijns Amerika dit normaal is of in Zuid Europa of eigenlijk de rest van de wereld kun je zelf niet bevatten?
Nee, die zijn geïndoctrineerd door een algoritme. Dat is heus beterquote:Op maandag 9 maart 2026 17:10 schreef Lyrebird het volgende:
Ik werk met 20ers en 30ers, en het valt me idd op dat meer en meer jonge mannen rechts zijn. Maar vind je het gek? Ze staan overal achteraan en zien vrouwen studiebeurzen krijgen, zelfs als ze slechtere cijfers krijgen. Daarnaast is deze jonge generatie niet zoals ons geïndoctrineerd door het (Jeugd)journaal en “de Papagaai”. Ze hebben zelf uit kunnen zoeken waar ze hun informatie vandaanhalen.
Overigens zie ik dat de vrouw gehoorzaam moet zijn niet terug in deze groep. Misschien denken ze dat, en vertellen ze het niet? Lijkt me sterk.
Ik weet niet op welk planeet jij leeft, maar die landen hebben een traditionele houding richting relaties.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]joh laat me niet lachen!
Een zuiderse vrouw (Europees of Amerikaans) is allesbehalve gehoorzaam en onderdanig.
Een Italiaanse of Braziliaanse slaat die kerel half dood als m nog maar naar de verkeerde kant ademt.
Uhu....quote:Op maandag 9 maart 2026 21:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk planeet jij leeft, maar die landen hebben een traditionele houding richting relaties.
Ook daar is het geen 1950 meer.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk planeet jij leeft, maar die landen hebben een traditionele houding richting relaties.
Proest.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel leuk dat je iemand gaat beledigen.
Maar ik vraag letterlijk nog wat er mis mee is dan?
Misschien kun je eens dingen onderbouwen ipv direct mensen aan te vallen.
Volgens mij heb je het altijd nog makkelijker in deze wereld als je een gemiddelde, witte man bent die niet goed presteert. Je komt met veel meer weg.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:10 schreef Lyrebird het volgende:
Ik werk met 20ers en 30ers, en het valt me idd op dat meer en meer jonge mannen rechts zijn. Maar vind je het gek? Ze staan overal achteraan en zien vrouwen studiebeurzen krijgen, zelfs als ze slechtere cijfers krijgen. Daarnaast is deze jonge generatie niet zoals ons geïndoctrineerd door het (Jeugd)journaal en “de Papagaai”. Ze hebben zelf uit kunnen zoeken waar ze hun informatie vandaanhalen.
Overigens zie ik dat de vrouw gehoorzaam moet zijn niet terug in deze groep. Misschien denken ze dat, en vertellen ze het niet? Lijkt me sterk.
Ja precies, daar schrik ik van. Dat die mensen er zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom schrik je daarvan? Zij geeft aan dat het haar voorkeur is.
Nederlandse vrouwen zijn allemaal van die bossbabes snap wel dat mannen daar niks van moeten ! En maar afvragen waar alle goeie mannen zijnquote:Op maandag 9 maart 2026 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja precies, daar schrik ik van. Dat die mensen er zijn.
Paar maanden terug hier met die rare. Ansa ofso.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:53 schreef alternatif het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn allemaal van die bossbabes snap wel dat mannen daar niks van moeten ! En maar afvragen waar alle goeie mannen zijn
Waarom is dat eng?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:12 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
Als jullie allebei ongeveer 50% van de gezinszaken bepalen zou ik dat gezond vinden, bepaal jij 90% en zij 10% dan vind ik dat eng.
Hoewel ze hier ouderwetser zijn is dit al van NL en ben ik NL. Dus sowieso al niet relevant.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat men dit in Estland anders zal zien.
Je schrikt van een hoop, maar ik schrik van je gebrek aan inzicht, argumenten en onderbouwing.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja precies, daar schrik ik van. Dat die mensen er zijn.
'gevoel'. Logica is een vies woord in dit draadje.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je schrikt van een hoop, maar ik schrik van je gebrek aan inzicht, argumenten en onderbouwing.
Wat? Waarom is de man daar perfect voor gemaakt? Om knopen door te hakken? Omdat die meer verdient? Omdat die intelligenter is? Waarom vind jij dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat is perfect waar de man voor gemaakt is.
Het brein van de man is gericht op oplossing en rationeel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat? Waarom is de man daar perfect voor gemaakt? Om knopen door te hakken? Omdat die meer verdient? Omdat die intelligenter is? Waarom vind jij dat?
Kan ook net zo goed gewoon een troll geweest zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Paar maanden terug hier met die rare. Ansa ofso.
Wat een vogel.
Arrogante, hooghartige, huichelachtige zeikerd die zich afvroeg waar de aardige mannen bleven, terwijl ze alleen maar zat arrogant, hooghartig en huichelachtig aan het zeiken was.
Soort zoekt soort.
Daar ging het ook wel heen...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kan ook net zo goed gewoon een troll geweest zijn natuurlijk.
Ik kan hier ook doen alsof ik een prinssesje ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |