Dat niet alleen maar het deel van een klas wat uit conservatieve gezinnen komt groeit alleen maar en dat gedachtengoed zal zich in de klassen ook verder verspreiden onder de jongeren.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh
Wat zou de demografische achtergrond van deze mannen zijn?
Ah natuurlijk....quote:Op zondag 8 maart 2026 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem dat maar prioriteiten... vrouwenonderdrukking en homohaat, topshow.
3 jaar geleden lag het rond de 15% lees ik, dat lijkt me wel realistisch. Misschien iets hoger. Waarbij de vraag is of het aantal mannen dan hoger is, daar valt wat voor te zeggen dat vrouwen zich in een vrij land iets makkelijker tegen een geloof keren met als onderdeel onderdrukking van eigen geslacht.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:30 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het gaat over gen Z.
Misschien is 30% van die generatie wel moslim. Ik zou het niet vreemd vinden als je door de grote steden loopt en het straatbeeld waarneemt.
Of misschien is het 20% en is die overige 10% Andrew Tate fan.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar het deel van een klas wat uit conservatieve gezinnen komt groeit alleen maar en dat gedachtengoed zal zich in de klassen ook verder verspreiden onder de jongeren.
Een deel zal conservatieve migrant zjn. Maar ook een heel deel gewoon Nederlandse incel die de schuld van zijn problemen aan feminisme geeft.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh
Wat zou de demografische achtergrond van deze mannen zijn?
Is een internationaal onderzoekquote:Op maandag 9 maart 2026 10:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een deel zal conservatieve migrant zjn. Maar ook een heel deel gewoon Nederlandse incel die de schuld van zijn problemen aan feminisme geeft.
Oh dan is het helemaal lastig om vast te stellen wat de achtergrond is. Ik had inderdaad niet gelezen dat het om internationale zooi ging. Ik bedoel, als je dit onderzoek in Dubai voert zijn de resultaten vast anders dan wanneer je ze voert in Helsinki, en daar is het weer anders dan in Belgrado, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is een internationaal onderzoek
Daarom des te belangrijker wat de demografie en de populatie van het onderzoek is
Sociologen en onderzoek dat geen narratief bevat, tja, blijft lastigquote:Op maandag 9 maart 2026 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan is het helemaal lastig om vast te stellen wat de achtergrond is. Ik had inderdaad niet gelezen dat het om internationale zooi ging. Ik bedoel, als je dit onderzoek in Dubai voert zijn de resultaten vast anders dan wanneer je ze voert in Helsinki, en daar is het weer anders dan in Belgrado, zullen we maar zeggen.
Pubers - jongvolwassenen. Prima leeftijd om lekker edgy te doen. Zegt niets over de toekomst.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef Samhain het volgende:
[..]
Pubers?
De oudsten van deze generatie worden volgend jaar 30!
Faces of death op VHS was ook erg populair bij sommige vrienden van mijquote:Op maandag 9 maart 2026 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pubers - jongvolwassenen. Prima leeftijd om lekker edgy te doen. Zegt niets over de toekomst.
Toen ik puber was, moest ik lachen om rotten . com en bestgore video's.
Boeien is toch AI. Als je dat niet ziet hebben we een veel groter probleem.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:39 schreef maily het volgende:
Dat plaatje![]()
Ze kijkt 'm niet eens aan.
En zulk nieuws op Internationale Vrouwendag.![]()
Ja, dat jij zo was zegt toch niet dat de pubers van deze generatie ook zo zijn?quote:Op maandag 9 maart 2026 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pubers - jongvolwassenen. Prima leeftijd om lekker edgy te doen. Zegt niets over de toekomst.
Dit dus.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:
Mijn vrouw wil ook dat ik die keuzes maak.
Ik ga er vanuit dat het Europees is. In Saoedie Arabie zal weinig veranderd zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is een internationaal onderzoek
Daarom des te belangrijker wat de demografie en de populatie van het onderzoek is
Geen idee, in de bron staat er geen link naarquote:Op maandag 9 maart 2026 11:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het Europees is. In Saoedie Arabie zal weinig veranderd zijn.
Nee er bestaat gewoon een groep mannen die niet overweg kan met vrouwen die zelf ook een mening of wensen hebben. En daarom zichzelf zielig vind en graag naar de middeleeuwen terug wil.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwah, pas bij comment #6. Valt nog mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, echt dit ligt aan de ruk naar rechts, niet aan de vrouwenhatende moslims, echt niet.
Wat een fucking bullshit.
Je doet net alsof dat een serieuze ideologie is. Het is gewoon een fase.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee er bestaat gewoon een groep mannen die niet overweg kan met vrouwen die zelf ook een mening of wensen hebben. En daarom zichzelf zielig vind en graag naar de middeleeuwen terug wil.
Gelukkig keert de wal dat schip wel, want op die wijze blijven ze ook maagd.
Nee aangezien er ook ruim volwassen mannen in blijven hangen.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat een serieuze ideologie is. Het is gewoon een fase.
Boeien.
Wat een onzin. Er zijn vrouwen die ervan houden als een man een sterk karakter heeft en de leider in de relatie is. Ik gehoorzaam wel, hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:30 schreef Lenny77 het volgende:
De Gen Z-mannen zullen dus flink eenzaam blijven!
Ze kunnen alvast gaan sparen voor een lekkere gehoorzame pop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |