Maar waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Petzold mocht niet starten van de bond en daarom wilde Maly ook niet starten.
Geen idee.quote:
Petzold had kritiek op Duitse bond vanwege matige voorbereiding? op OWS. Daar is ie voor gestraft en Maly is dan solidair aan Petzold.quote:
Wie is er nu met dingen aan het gooien om het woord "aanwijsplek"?quote:
We zullen wel horen dat hij een Thialf rijder is.quote:
Prins?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is er nu met dingen aan het gooien om het woord "aanwijsplek"?
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We zullen wel horen dat hij een Thialf rijder is.
Snellink?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Russenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Enige andere concurrentie de komende jaren (voor het podium) zou dan ook nog uit Nederland komen met Hoogendoorn en Grevelt. Mogelijk dat Ziomek nog een stapje kan maken op de 1000 meter.
Het alternatief was Bergsma, dat had niet veel verschil gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom gooit hij ook met dingen!quote:
Die is niet met dingen aan het gooien denk ik. Die vindt het prima zo volgens mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het alternatief was Bergsma, dat had niet veel verschil gemaakt.
Stijn is toch niet onsympathiek?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Remco het volgende:
Ach ach ach, nu hebben WE ook wel een uiterst onsympathiek trio aan de start staan.
misschien moet hij gaan darten. Er is ook een rugbyer die is gaan darten!quote:
Dat is in dit veld nog niet eens zo makkelijk. Al moet Huizinga dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederlandse mannen moeten een goede 5km rijden (top6 ofzo) anders is de 10km halen onmogelijk.
Nee.quote:
Gewoon een 5:30.51 rijden, dan doe je wel weer mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:54 schreef Remco het volgende:
Huizinga moet op de 5 rond de 35 seconden goed maken op Stolz gok ik zo
Heeft vooral nog niet zoveel te zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet perse nee, maar als ik hem in interviews zie wordt ik er ook niet direct fan van.
Da's een rondje. Weet je wat je te doen staat. Lappen die hapquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:54 schreef Remco het volgende:
Huizinga moet op de 5 rond de 35 seconden goed maken op Stolz gok ik zo
Dat is Wesley Dijsquote:
Op die manierquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet perse nee, maar als ik hem in interviews zie wordt ik er ook niet direct fan van.
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederlandse mannen moeten een goede 5km rijden (top6 ofzo) anders is de 10km halen onmogelijk.
Ralf van der Rijstquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.
Tom Prinsen.quote:
Net zo vaak als dat Stolz en co al heel lang in Europa zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe vaak gaan ze vandaag benoemen dat er vorige week een NK allround was?
Elke bocht doorvertellen. Moet JordanGod kunnen.quote:
Die is nog heen en weer gevlogen, dus de teller is geresetquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo vaak als dat Stolz en co al heel lang in Europa zijn.
Ben Jongejan verloor nog eens een 10.000 meter van Erben op een NK allround.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.
Doet ie 5 kilometer kringgesprek?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Elke bocht doorvertellen. Moet JordanGod kunnen.
Mag hij alweer praten?quote:
Nou ja, zo'n Jenning de Boo zou geen WK allround worden. Dit is wel uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanfluiting dit toernooi. Kom op man als een topsprinter het hele wereldwijde allroundveld naar huis rijdt waar ben je dan mee bezig met z'n allen.
Niet zo gek als de aanvoerder van de Adelskalender dat doet toch...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanfluiting dit toernooi. Kom op man als een topsprinter het hele wereldwijde allroundveld naar huis rijdt waar ben je dan mee bezig met z'n allen.
Jilek is de nieuwe nummer 4quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo gek als de aanvoerder van de Adelskalender dat doet toch...
Vanavond krijgt hij rauwe kip.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:10 schreef AgnesGru het volgende:
Jordan heeft gewoon een extra glaasje rauwe melk gedronken,
Ziedend! Kwaad! Woedend! Razend!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Cool.quote:
Met een brownie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:10 schreef AgnesGru het volgende:
Past wel bij het niveau van het Engels.quote:
Moeizaam is het juiste woord inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Past wel bij het niveau van het Engels.
Kookt de kok van PDM?quote:
Zou raar zijn als hij dat op de 500 meter niet zou doenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bert prikt hier mooi door heen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:14 schreef Remco het volgende:
We bakken er helemaal niets van maar volgens Bosker leeft het allrounden alleen hier en niet in het buitenland.
Jij mag dat!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik hopen dat Stolz door het ijs zakt op de 5?
Voor de spanning is het een stuk beter als hij dat pas op de 10 doetquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik hopen dat Stolz door het ijs zakt op de 5?
Ik dacht er net op tijd aan!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@:Felagund @:Gretzl @:TimH Prono voor de 3000 moet nog
Geen Pechstein dusquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:22 schreef Pino112 het volgende:
Bijna definitief einde tijdperk Sablikova.
Oepss vergeten (maar dit weekend toch weer veel van huis, schiet niet op)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@:Felagund @:Gretzl @:TimH Prono voor de 3000 moet nog
Hopt denk ik.quote:
Ze is moederquote:
Ik denk de Chinees deze rit gaat winnen.quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk de Chinees deze rit gaat winnen.
Nijdig, Gepiekeerd, Laaiend, Furieus dan?quote:
Teleurgesteld, gelaten, berustend, apathisch vooral.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nijdig, Gepiekeerd, Laaiend, Furieus dan?
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
Miho Takagi finisht sneller dan Rijpma de Jong!!!! .... Oh nee, toch niet.
Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:10 schreef AgnesGru het volgende:
Sven van Poppel is wel op dreef dit weekend!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Okay 3km van Takagi, maar dit is onvoldoende om wereldkampioen te worden.
die spacebrowniequote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Redefine het volgende:
Daarom wel jammer dat Bert dit interview niet deed.
quote:
quote:
interview met Hylke was wel goedquote:
We krijgen de rondetijd helaas niet in beeldquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Ereronde in de race, dat zie je toch ook nooit
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
We krijgen de rondetijd helaas niet in beeld
46.9quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
46.9 past niet in de graphics.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal ingestort in die laatste ronde.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:03 schreef Zorro het volgende:
Maar goed dat ze stopt, 4:21 kan ECHT niet meer.
Dan heeft ze nog wat aan de zondag?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Arcee het volgende:
Waarom aan half toernooi voor Sablikova als afscheid?
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Was dit vooraangekondigd? Ze had toch makkelijk morgen de 1500 en evt de 5k kunnen schaatsen?
Vanwege ziekte en zeer dit seizoen, aldus commentatoren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Arcee het volgende:
Die stopt er vandaag mee. Dan heeft ze ook nog iets aan haar weekend.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Arcee het volgende:
Ja, snap ik wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog wat aan de zondag?
Ahh prima, mooi moment dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Vanwege ziekte en zeer dit seizoen, aldus commentatoren.
Vanavond een stuk in de kraag zuipenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stopt er vandaag mee. Dan heeft ze ook nog iets aan haar weekend.
Bas Brusche. Oh dat was een sprinter.quote:
Die zal wel weer 4e worden.quote:
inb4 supermarkt als sponsor. Boodschappentas.quote:
Of gewoon Ortlieb?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inb4 supermarkt als sponsor. Boodschappentas.
Ian White.gifquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inb4 supermarkt als sponsor. Boodschappentas.
Volgens mij heeft ze daar ook wel talent toch? En als Belgische waarschijnlijk meer geld te verdienen..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:13 schreef Remco het volgende:
Bijzonder dat ze net nu (waarschijnlijk ergens in de marge)gaat fietsen.
Ze lijkt nu ook weer wat Gruglede te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teleurgesteld, gelaten, berustend, apathisch vooral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woedend, die was kwaad, die was ontgoocheld, die was gefrustreerd
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Over vier jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:18 schreef Remco het volgende:
Ik had Wiklund echt Olympisch goud gegunt.
Een complete negative split 3 kilometer!quote:
Ik ben nu wel benieuwd wat een incomplete negative split is.quote:
dat was ditquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat een incomplete negative split is.
Erik van Dijked.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:20 schreef Marcoss het volgende:
De tijd was ook weer niet zo goed als het commentaar doet vermoeden
Dat was ietsjes te hysterisch jaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Inderdaad, vergelijkbaar met de rit in Milaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Wel met een bingokaart!quote:
Ik hoorde bij de start dat ze 6,54 goed moest maken, ze maakte 5,34 goed. Dus wat klopt hier niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon precies gelijk in het klassement
het rekenwerk van de NOSquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde bij de start dat ze 6,54 goed moest maken, ze maakte 5,34 goed. Dus wat klopt hier niet.
Dat weet jij best. Hint: Het begint met Erik en Martin.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde bij de start dat ze 6,54 goed moest maken, ze maakte 5,34 goed. Dus wat klopt hier niet.
Rijpma helemaal waardeloos dusquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:25 schreef Felagund het volgende:
Lollo gaat ook niet onder de 4:00 rijden.
Ijs heeft een zware nacht gehad?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Het ijs lijkt iedere rit witter te worden.
Was beter als het seizoen nooit was begonnenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:26 schreef Remco het volgende:
Voor Erik van Dijk duurt het seizoen ook iets te lang.
maand of 6 te langquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:26 schreef Remco het volgende:
Voor Erik van Dijk duurt het seizoen ook iets te lang.
De propellers niet harder genoeg aan gezetquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:25 schreef Felagund het volgende:
Lollo gaat ook niet onder de 4:00 rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |