Gewoon een 5:30.51 rijden, dan doe je wel weer mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:54 schreef Remco het volgende:
Huizinga moet op de 5 rond de 35 seconden goed maken op Stolz gok ik zo
Heeft vooral nog niet zoveel te zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet perse nee, maar als ik hem in interviews zie wordt ik er ook niet direct fan van.
Da's een rondje. Weet je wat je te doen staat. Lappen die hapquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:54 schreef Remco het volgende:
Huizinga moet op de 5 rond de 35 seconden goed maken op Stolz gok ik zo
Dat is Wesley Dijsquote:
Op die manierquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet perse nee, maar als ik hem in interviews zie wordt ik er ook niet direct fan van.
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederlandse mannen moeten een goede 5km rijden (top6 ofzo) anders is de 10km halen onmogelijk.
Ralf van der Rijstquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.
Tom Prinsen.quote:
Net zo vaak als dat Stolz en co al heel lang in Europa zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe vaak gaan ze vandaag benoemen dat er vorige week een NK allround was?
Elke bocht doorvertellen. Moet JordanGod kunnen.quote:
Die is nog heen en weer gevlogen, dus de teller is geresetquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo vaak als dat Stolz en co al heel lang in Europa zijn.
Ben Jongejan verloor nog eens een 10.000 meter van Erben op een NK allround.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijden van Renz Rotteveel, Ben Jongejan en Sicco Janmaat herleven.
Doet ie 5 kilometer kringgesprek?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Elke bocht doorvertellen. Moet JordanGod kunnen.
Mag hij alweer praten?quote:
Nou ja, zo'n Jenning de Boo zou geen WK allround worden. Dit is wel uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanfluiting dit toernooi. Kom op man als een topsprinter het hele wereldwijde allroundveld naar huis rijdt waar ben je dan mee bezig met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |