Well done, Baku.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis
Het woord bruinwerker is van toepassing op hem en dan wel in de oorspronkelijke betekenisquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Precies wat Russell zelf ook doet, plus collega-coureurs erbij naaien
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zitquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar laat wel zien dat RBR wel eens het tweede team zou kunnen zijn.
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zit
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is gewoon treurig, maar ik wacht eerst even de race af, misschien valt het allemaal wel mee. Het kan ook dat als de kwalificaties zo matig blijven de FIA besluit dat de batterijen dan wat verder open mogen, want ze hebben dacht ik een 'dynamisch limiet'.
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
Dat bochtige 'snelle' stuk voor 11-12. Wat een drama.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis
Ja... zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk gingquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk ging
Ik heb 20 jaar voor corporates gewerkt, geloof me HR en Marketeers, veel gekker word het niet, ik ben ook helemaal niet tegen inclusiveit en groot voorstander voor een beter millieu, alleen de manier waarop die lui rederen is wel de reden dat F1 elektrisch moet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie je berichten vooral weer als een poging om alles wat streeft naar vooruitgang weg te zetten als 'woke'.
Als men echt uit was op vergroenen dan zou men het anders aanpakken.
Overigens moeten we de uitstoot van de F1 ook niet overdrijven. Het is echt maar een fractie van de milieubelasting van het mondiale voetbal. En zelfs het wielrennen (huh, dat zijn toch fietsen?) stoot vele malen meer co2 uit dan de F1. Één tour de France staat gelijk aan een heel seizoen F1.
Dat kan met een half oog, want nergens spannendquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks even lekker de kwali terugkijken
Say what? Bron?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
Eens, ze hebben niet meer capaciteit, en er kan ook niet ineens sneller geladen worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.
Ik heb afgelopen seizoen wel gemerkt dat het me ook minder boeit als Max niet kan strijden zoals hij dat in de 8 seizoenen daarvoor wel deed. Dan zie ik het later op de dag wel en kijk ik de samenvatting wel terug. Als het dit seizoen ook zo’n snoozefest wordt dan ben ik bang dat ik helemaal af haak.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:22 schreef pmponer het volgende:
Ik heb besloten om het een paar races te geven, 3 -5 en als het me dan niet aanstaat dan blijf ik er iig niet meer voor thuis.
Je bent in heel goed gezelschap.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan hier erg kort over zijn, ik vond er geen zak aan.
Daarvan had Norris al aangegeven dat het bullshit was. Hij wilde gewoon tegendraads zijn en kijken wat de reacties daarop zouden zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris 12 februari:
"Het was erg leuk", "Ik heb er echt van genoten.
Norris nu:
"Slechtste F1-auto's ooit"
Ik ook heb het einde van Q3 nog even gekeken maar was er vrij snel klaar mee allemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent in heel goed gezelschap.
Heb het tot Q2 volgehouden tot ik maar gewoon het internet op ging en de spoilers accepteerde.
Niet zo zeer verbaasd, eerder teleurgesteld dat eerdere voorspellingen snoeihard uitkomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens, ze hebben niet meer capaciteit, en er kan ook niet ineens sneller geladen worden.
Eigenljk wel raar dat "we:" een beetje verbaasd doen/zijn want dit is al door meerdere mensen voorspeld.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat er op dit moment meer mensen zijn die denken dat Max en fout maakte dan dat er mensen zijn die niet heel negatief zijn over deze regelementen.
Vreemd dat ze niet naar meer capaciteit en meer opladen gekeken hebben. Je had het in latere jaren dan nog altijd terug kunnen schroeven om de uitdaging te vergroten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens, ze hebben niet meer capaciteit, en er kan ook niet ineens sneller geladen worden.
Eigenljk wel raar dat "we:" een beetje verbaasd doen/zijn want dit is al door meerdere mensen voorspeld.
Ik heb besloten om het een paar races te geven, 3 -5 en als het me dan niet aanstaat dan blijf ik er iig niet meer voor thuis.
Tijdens mijn avonturen op het internet ben ik er 2 tegengekomen die dachten dat het een fout was, en 1 die niet negatief is over de regels. Die ene is per definitie tegendraads, dus eigenlijk telt die niet eens mee.quote:
Het is logisch dat als je een accu met motor hebt die 50% van je power uitmaakt terwijl deze voor z'n energie 100% afhankelijk is van de andere 50% + remenergie dat je dit effect gaat krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo zeer verbaasd, eerder teleurgesteld dat eerdere voorspellingen snoeihard uitkomen.
Ik weet het. Tamelijk ernstige situatie waarin de F1 zichzelf gewurmd heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is logisch dat als je een accu met motor hebt die 50% van je power uitmaakt terwijl deze voor z'n energie 100% afhankelijk is van de andere 50% + remenergie dat je dit effect gaat krijgen.
Energie houdt zich aan natuurwetten.
Enige "oplossing" is om als nieuwe regel voor ieder team de elektromotor fors in vermogen te beperken, dan kan je de hele ronde "voluit" maar voluit is dan wel langzamer, meer F2+.
Temu troep.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://www.fia.com/syste(...)is_competition_0.pdf
Ik had hem verkeerd om gelezenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens mijn avonturen op het internet ben ik er 2 tegengekomen die dachten dat het een fout was, en 1 die niet negatief is over de regels. Die ene is per definitie tegendraads, dus eigenlijk telt die niet eens mee.
Iedere voorspelling die gebagatelliseerd werd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo zeer verbaasd, eerder teleurgesteld dat eerdere voorspellingen snoeihard uitkomen.
Vol nu al straffen aan komen voor Merc. Kunnen ze wel blij zijn...quote:
WRC -> F1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan hier erg kort over zijn, ik vond er geen zak aan.
Elk seizoen vanaf 2017 zal boven dit staan.quote:
Mwah, de eerste seizoenen met de vorige motorformule waren ook triest met Mercedes dat meer dan 3 jaar voorsprong had op de rest en zich via veel geld alsnog naar de wereldtitel kon spenderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elk seizoen vanaf 2017 zal boven dit staan.
Misschien zelfs 2014... en dan weet je dat het echt triest is.
Ik mis de v8's en v10'squote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elk seizoen vanaf 2017 zal boven dit staan.
Misschien zelfs 2014... en dan weet je dat het echt triest is.
Ja dat zijn de jaren 2014 tot 2016 dusquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, de eerste seizoenen met de vorige motorformule waren ook triest met Mercedes dat meer dan 3 jaar voorsprong had op de rest en zich via veel geld alsnog naar de wereldtitel kon spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |