Wel mooi, dat hij zich nu als kampioen ook oppert als baan opruimer.quote:
Boh!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef raptorix het volgende:
Tijd om gewoon alle regels af te schaffen, en en Can-Am Series nieuw leven in te blazen
[ afbeelding ]
Nu zijn het wel veel stukjesquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris liegt, hij raakte welgeteld één stuk debris. Hij máákte 'a lot of debris'.
Wat krijgen we volgende GP? Pitpoezen? Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
dame van McLaren in een rokje en los haar
Gemist. Pics?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
Geen Open Wheelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef raptorix het volgende:
Tijd om gewoon alle regels af te schaffen, en en Can-Am Series nieuw leven in te blazen
[ afbeelding ]
Publiekstrekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
Viel mij niet als enige op dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel mij niet als enige op dus.
Wat deed die daarZe is duidelijk geen monteur.
quote:
komt er uberhaupt wel eens iets eerlijks uit zijn mondquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris liegt, hij raakte welgeteld één stuk debris. Hij máákte 'a lot of debris'.
Het zal je taak maar zijn, dan mag je wel naar het medical center om je handen/polsen te laten controlerenquote:
"Norris, we talked about this."quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Die zucht van Norris's engineer zegt ook alles. Typisch Norris om die over die koeler te rijden
GIF!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel mij niet als enige op dus.
Wat deed die daarZe is duidelijk geen monteur.
@HiDiHo is van de GIF'squote:
Waarom voelt de opmerking "er zullen echt vrouwen zijn die prima kunnen werken' een beetje vrouw onvriendelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werken
maar dit leek meer kijk ons een divers zijn
![]()
deze duidelijk nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom voelt de opmerking "er zullen echt vrouwen zijn die prima kunnen werken' een beetje vrouw onvriendelijk![]()
Daar is ook geen twijfel over, maar in een pitbox en zeker rond de auto loop je niet rond met losse lange haren, ongeacht of je man of vrouw bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werken
maar dit leek meer kijk ons een divers zijn
![]()
Laat maar, ik maakte beetje raar grapje dat een vrouw een lichtelijk vrouw onvriendelijke grap maakte over een vrouw die overduidelijk daar is neergezet als stereotype.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze duidelijk niet
is meer de conclusie van mij
als vrouw
(dan had ze gewoon een korte broek aan gehad en haar haren vast )
ik ben niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar, ik maakte beetje raar grapje dat een vrouw een lichtelijk vrouw onvriendelijke grap maakte over een vrouw die overduidelijk daar is neergezet als stereotype.
Verkeerde gifquote:
hopen doe je op de wcquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop dat Hadjar voor een verrassing gaat zorgen.
Ow sorry, had de camera de verkeerde kant op staanquote:
Hopen!quote:
Batterij leeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |