Wel mooi, dat hij zich nu als kampioen ook oppert als baan opruimer.quote:
Boh!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef raptorix het volgende:
Tijd om gewoon alle regels af te schaffen, en en Can-Am Series nieuw leven in te blazen
[ afbeelding ]
Nu zijn het wel veel stukjesquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris liegt, hij raakte welgeteld één stuk debris. Hij máákte 'a lot of debris'.
Wat krijgen we volgende GP? Pitpoezen? Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
dame van McLaren in een rokje en los haar
Gemist. Pics?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
Geen Open Wheelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef raptorix het volgende:
Tijd om gewoon alle regels af te schaffen, en en Can-Am Series nieuw leven in te blazen
[ afbeelding ]
Publiekstrekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
Viel mij niet als enige op dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel mij niet als enige op dus.
Wat deed die daarZe is duidelijk geen monteur.
quote:
komt er uberhaupt wel eens iets eerlijks uit zijn mondquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris liegt, hij raakte welgeteld één stuk debris. Hij máákte 'a lot of debris'.
Het zal je taak maar zijn, dan mag je wel naar het medical center om je handen/polsen te laten controlerenquote:
"Norris, we talked about this."quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Die zucht van Norris's engineer zegt ook alles. Typisch Norris om die over die koeler te rijden
GIF!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:05 schreef greysbones het volgende:
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel mij niet als enige op dus.
Wat deed die daarZe is duidelijk geen monteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |