@HiDiHo is van de GIF'squote:
Waarom voelt de opmerking "er zullen echt vrouwen zijn die prima kunnen werken' een beetje vrouw onvriendelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werken
maar dit leek meer kijk ons een divers zijn
![]()
deze duidelijk nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom voelt de opmerking "er zullen echt vrouwen zijn die prima kunnen werken' een beetje vrouw onvriendelijk![]()
Daar is ook geen twijfel over, maar in een pitbox en zeker rond de auto loop je niet rond met losse lange haren, ongeacht of je man of vrouw bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen echt vrouwen zijn die daar prima kunnen werken
maar dit leek meer kijk ons een divers zijn
![]()
Laat maar, ik maakte beetje raar grapje dat een vrouw een lichtelijk vrouw onvriendelijke grap maakte over een vrouw die overduidelijk daar is neergezet als stereotype.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze duidelijk niet
is meer de conclusie van mij
als vrouw
(dan had ze gewoon een korte broek aan gehad en haar haren vast )
ik ben niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar, ik maakte beetje raar grapje dat een vrouw een lichtelijk vrouw onvriendelijke grap maakte over een vrouw die overduidelijk daar is neergezet als stereotype.
Verkeerde gifquote:
hopen doe je op de wcquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop dat Hadjar voor een verrassing gaat zorgen.
Ow sorry, had de camera de verkeerde kant op staanquote:
Hopen!quote:
Batterij leeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |