Zou wel heerlijke karma voor de FIA zijn als morgen diverse auto's crashen/niet starten/etc. als gevolg van deze idiote nieuwe reglementenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
op dit moment is er vooral spanning of überhaupt auto's overblijven om te finishen
Dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uh nee, ik niet in ieder geval. De regels zijn kut en dat roept 90% hier al een paar maanden lang. De coureurs roepen het zelf man ... zelfs Norris roept het nu
De nieuwe generatie vrachtvliegtuigen laten nog enkele jaren op zich wachten en ook de scheepvaart zou wat kunnen vergroenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het één heeft natuurlijk niet zo veel met het ander te maken. Je kunt prima vergroenen in de autosport zonder dit soort symboolpolitiek met accu's.
De uitstoot van de wagens is echt maar een fractie van de totale uitstoot van de sport. Dat probleem ligt niet bij de teams, maar bij de FIA.
Dat gezeik was er ook toen 2 Duitsers het veld aan gort reden. Maar opeens niet toen een Brit het deed.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over zijn voorsprong bedoel je?
Nou ja 3 jaar geleden toen Max iedereen naar de klote reed was er ook gezeur hoor, ook hier, maar op dat eilandje verderop al helemaal. Ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn.
Nee hoor gewoon ca 10 seconden voor de rest rijden anders valt het teveel opquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef William_Papadin het volgende:
Russel gaat iedereen minimaal 1 keer lappen. Het failliet van de F1.
Niet waar. Die zijn er grotendeels al.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nieuwe generatie vrachtvliegtuigen laten nog enkele jaren op zich wachten en ook de scheepvaart zou wat kunnen vergroenen.
Daarnaast zou de sport best veel kunnen doen aan het vergroenen van de wereld door ecologische projecten te ondersteunen die op lange termijn de natuur helpen.
Hoop dat het zo'n vaart niet loopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef William_Papadin het volgende:
Russel gaat iedereen minimaal 1 keer lappen. Het failliet van de F1.
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een gezeur zeg. Doe ff liev allemaal. Als Max nu op pole stond dan vond minimaal de helft van dit topic het allemaal geweldig
Ik doel op de 777X en de A350F die er aan zitten te komenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet waar. Die zijn er grotendeels al.
Vergelijk de vrachtvliegtuigen van nu eens met 10 jaar terug. Waar je toen de 747-400 herriebakken had, heb je nu de superzuinige 777 en 747/8 met een bizarre efficiency. De huidige generatie vrachtbakken is een giga stap geweest. Per kilo vracht wordt er 25-30% minder verbruikt nu tov toen. Groter, meer payload en alsnog minder verbruik.
eens, want in een ronde om poleposition moet je echt voluit kunnen gaan waarbij mens en machine vol op de limiet zittenquote:
Sm borden?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Die SM borden hebben wel wat komisch.
Valt er tenminste nog iets te lachen na het zien van die onboard. Jezus wat triest.
Ah!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik doel op de 777X en de A350F die er aan zitten te komen
Gevaar voor whiplash.quote:
Dit ja, dat is F1, niet dit geneuzel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eens, want in een ronde om poleposition moet je echt voluit kunnen gaan waarbij mens en machine vol op de limiet zitten
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
Maar F1 is natuurlijk altijd al een sport geweest van het managen van de auto en tactiek, in de race is het zelden continu op volle kracht rijden maar vooral zo efficiënt als mogelijk rijden. Benzine sparen, banden managen, lico tegen porpoising etc. Nu is daar dus een extra uitdaging bij gekomen met energie besparen. In de kwalificatie is dat wel lastig omdat het dan wel planken is, maar ben benieuwd hoe het in de race gaat zijn.
Ik denk alleen op driekwart van het rechte stuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:39 schreef pmponer het volgende:
Ja als er morgen meerdere gevechten zijn dan is het al weer stukken beter te behappen en hoef je alleen de Q niet meer zo nodig te zien, dus in die zin hou ik ook nog wel een slag om de arm want ik heb geen idee hoe dit in de race gaat uitpakken. Dus ik hoop op het beste, Ho-Pin gaf aan dat het heel goed mogelijk is dat we inhaalacties zien op ongebruikelijke plekken,dus daar hou ik me maar aan vast.
Precies wat Russell zelf ook doet, plus collega-coureurs erbij naaienquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ging mij meer om het gezeik over Russel
Geilquote:
Ja die is gewoon treurig, maar ik wacht eerst even de race af, misschien valt het allemaal wel mee. Het kan ook dat als de kwalificaties zo matig blijven de FIA besluit dat de batterijen dan wat verder open mogen, want ze hebben dacht ik een 'dynamisch limiet'.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker
Kwali is zo hard mogelijk
Race is een combi van hard en efficintie.
Voor nu in de kwali lijkt het drama te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |