Volgens mij heeft Verstappen en Leclerc net zo goed een vierkant hoofd?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:38 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker naar dat vierkante hoofd van Russell kijken hele seizoen genot
Hamilton hete man!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Verstappen en Leclerc net zo goed een vierkant hoofd?
Bottas en Hamilton zullen dan meer in jouw smaak vallen.
En hij zit met zijn gedachten al op de nurburgring in april.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, maar hij berust makkelijker in het feit wanneer hij er niks aan kan doen.
Toen Ferrari alles won was dat met auto’s waar je vol mee kon trappen. Het was echt racen in plaats van stratego.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind niks 'echt F1', zoals ik zei: er is F1. Dat is F1.
Ik vond F1 in de tijd dat Ferrari alles won dan weer woke (= niet leuk en we weten het, 'alles wat ik niet leuk vind is woke'), maar ja, ieder zijn ding. De kwalificatie van vandaag was wel een beetje woke, maar ik heb hoop op een leukere race.
Bingo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit al jaren terug geroepen, deze teams worden door marketeers betaalt en dat zijn doorgaans van die zweverige woke figuren waarbij alles groen en inclusief moet, anders krijg je geen centen.
Deze sport zit al jaren in de achteruit, al moet ik zeggen dat de auto's er dit jaar uiterlijk wel beter uitzien dan de generatie 2022-2025.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef William_Papadin het volgende:
Russel gaat iedereen minimaal 1 keer lappen. Het failliet van de F1.
Het enige wat werkt: massaal niet meer kijken. Want uiteindelijk draait het om de centen. Als ze met vierkante wielen meer kunnen verdienen gaan ze dat opnemen in de reglementen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef William_Papadin het volgende:
Russel gaat iedereen minimaal 1 keer lappen. Het failliet van de F1.
Was even heerlijk wakker worden vanochtendquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
George is Max nu al op alle fronten voorbij.
Gefeliciteerd met de titel @:ChevyCaprice
En 22 in het veld ipv 20.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze sport zit al jaren in de achteruit, al moet ik zeggen dat de auto's er dit jaar uiterlijk wel beter uitzien dan de generatie 2022-2025.
De F1 kan prima zonder huilende anti-woke Nederlanders.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het enige wat werkt: massaal niet meer kijken. Want uiteindelijk draait het om de centen. Als ze met vierkante wielen meer kunnen verdienen gaan ze dat opnemen in de reglementen.
Integendeel. Max is voor mij niet meer dan een poppetje, het gaat om de algehele staat van de sport.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een gezeur zeg. Doe ff liev allemaal. Als Max nu op pole stond dan vond minimaal de helft van dit topic het allemaal geweldig
Uh nee, ik niet in ieder geval. De regels zijn kut en dat roept 90% hier al een paar maanden lang. De coureurs roepen het zelf man ... zelfs Norris roept het nuquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een gezeur zeg. Doe ff liev allemaal. Als Max nu op pole stond dan vond minimaal de helft van dit topic het allemaal geweldig
Ging mij meer om het gezeik over Russelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uh nee, ik niet in ieder geval. De regels zijn kut en dat roept 90% hier al een paar maanden lang. De coureurs roepen het zelf man ... zelfs Norris roept het nu
Heb je de internationale comments gezien?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De F1 kan prima zonder huilende anti-woke Nederlanders.
De F1 kan niet zonder de Angelsaksen en de Engelsen. De supersterren in de westerse mediacultuur.
Toch ga ik nog even de race afwachten, wie weet wordt het wel een leuke spannende race, dat zou wel een unicum zijn voor Australiëquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uh nee, ik niet in ieder geval. De regels zijn kut en dat roept 90% hier al een paar maanden lang. De coureurs roepen het zelf man ... zelfs Norris roept het nu
Over zijn voorsprong bedoel je?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ging mij meer om het gezeik over Russel
op dit moment is er vooral spanning of überhaupt auto's overblijven om te finishenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch ga ik nog even de race afwachten, wie weet wordt het wel een leuke spannende race, dat zou wel een unicum zijn voor Australië
Daarom, met een beetje geluk Max en Hulk op het podiumquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
op dit moment is er vooral spanning of überhaupt auto's overblijven om te finishen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |