Aan het begin van de vorige reglementenset was Max ook bij tijd en wijlen 6-8 tiende los he. Van de rest.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsunoda en Perez waren niet meer dan een half seconde langzamer per ronde. Zo langzaam waren ze niet.
Dit is gewoon kansloos. De voorsprong van Mercedes is duidelijk veel groter dan McLaren vorig jaar (dat vroeg stopte met de auto ontwikkelen).
Ik vind niks 'echt F1', zoals ik zei: er is F1. Dat is F1.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als het veld zelf ook zn kritiek uit? Nee, er moet wat veranderen. Niet vol gas kunnen op het rechte stuk en niet vol door bochten? En dat vind jij 'echt f1'? Ja? Lees de reacties in de verschillende media outlets dan.
En ja, woke ja. Alles moet opeens 'groener' en dus dit ook met een hoop symbolische shit wat van een funfactor een shitshow maakt.
Ik hoop maar dat er nog een hoop wordt uitontwikkeld.
En dat moet dan staan voor "The Pinnacle of Motorsport".quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:57 schreef Zorro het volgende:
Nu MOET je opladen door vertragen ed anders sta je vrijwel stil. Dat slaat nergens op. Je hebt GEEN keuze meer, je wordt gedwongen om langzaam te rijden.
Ik denk niet dat die periode woke was. Ik denk dat jij gewoon niet weet wat het betekend. Of er een loopje mee neemt. Maar leg jezelf uit hoor, doe gerust, graaf lekker verderquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind niks 'echt F1', zoals ik zei: er is F1. Dat is F1.
Ik vond F1 in de tijd dat Ferrari alles won dan weer woke (= niet leuk en we weten het, 'alles wat ik niet leuk vind is woke'), maar ja, ieder zijn ding. De kwalificatie van vandaag was wel een beetje woke, maar ik heb hoop op een leukere race.
Party mode.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Stiekem hoop ik dat Mercedes tijdens de kwalificatie gewoon de batterij op maximaal vermogen hebben gezet en dat die morgen niet zo snel is of halverwege leeg is
Nou dit dus. Daar kan weinig aan veranderd worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Langzaam door een bocht moeten omdat je anders op het rechte stuk batterij tekort komt gaat niet veranderen hoor.
Dat die in safetymode schiet en ze een beetje op toeristentempo kunnen rondrijdenquote:
Nou hadden die ook niet bepaald hun beste dag.quote:
Precies en dat heeft niets met racen te maken. Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit dat er een flink gat tussen teams, dat is eigenlijk altijd wel, het gaat om het racen en dat gaat er gewoon niet komen met deze reglementen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dit dus. Daar kan weinig aan veranderd worden.
Dat inderdaad. Dat het 3,5seconden trager is vind ik ook geen probleem. Dat is vaker het geval. Maar de specs van die accu en dat harvesten en het superclipping ga je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Precies en dat heeft niets met racen te maken. Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit dat er een flink gat tussen teams, dat is eigenlijk altijd wel, het gaat om het racen en dat gaat er gewoon niet komen met deze reglementen.
Uiteraard. Natuurlijk. Ik ook. Maar baal wel al een beetje best wel erg.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:14 schreef pmponer het volgende:
Lando, je kan ook gewoon stoppen he.
Ik wil racen zien, ik ben bang dat het moeilijk gaat worden bij de F1, maar uiteraard zit ik morgen om 5 uur klaar om dat te bekijken.
De fabrikanten willen anders niet (meer) meedoen. En het is op zich fijn om fabrikanten te hebben de een auto / motor willen bouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:47 schreef Zorro het volgende:
We hebben de Formule E toch?
WAAROM MOET JE DAT ELECTRISCH GEKUT DAN IN DE F1 DOEN?
Zeuren. Zucht. Max is een racer. Hij heeft alles al gewonnen. Het probleem is niet het team en zijn eigen auto, het probleem is de sport in zijn geheel. Niet voor niets vindt de meerderheid van de coureurs de nieuwe auto's bagger. Maar dat zou je ook weten als je daadwerkelijk kijkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:40 schreef Newone82 het volgende:
Niet zeuren Max in je interviews bij onder andere Viaplay. Geen woord.
Je kon vorig jaar overstappen naar Mercedes, de top had al 150 miljoen afkoopsom goedgekeurd.
Je wist het allemaal beter, RBR was de beste optie en je wilde niet bij een nieuw team met nieuwe mensen beginnen.
Prima, maar dan ook niet klagen nu en dit jaar gewoon dragen wat je zelf gekozen hebt. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. RBR is niet goed genoeg voor de titel en dat was vorig jaar allang bekend/te voorzien.
Nieuwe motor is nooit strijden om eerste plek eerste jaar.
Max heeft strategisch een slechte zet gezet door niet over te stappen naar de Merc’s. Dom.
That's what she saidquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:25 schreef manny het volgende:
Gewoon keihard raggen is wat we willen zien...
Voor 72% zeker, gezien de laatste 25 jaar F1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
George is Max nu al op alle fronten voorbij.
Gefeliciteerd met de titel @:ChevyCaprice
Ik vrees vooral een beetje dat Mercedes weer ouderwets een kneiter van een auto hebben afgeleverd en we naar een ongekend eenzijdig seizoen gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor 72% zeker, gezien de laatste 25 jaar F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |