Perez 2023quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:24 schreef Perox het volgende:
Beste start van een teamgenoot van Max in eeuwen.
Klopt, wordt moeilijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit IS nu de F1.
Ik zie ze het niet snel veranderen.
F1 is al veel langer bezig met een slap aftreksel te worden. Nou ja, in ieder geval hoef je je niet meer af te vragen of je geld over hebt voor Viaplay.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal z'n contract wel uitdienen lijkt me, maar wel eens dat dit niet echt F1 is.
De grijns is iig hetzelfde. En volgens mij is het nu nog veel makkelijker om op reserves te rijden dan toen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben ze vannacht de klok 12 jaar teruggezet
Miljoenen andere mensen ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:07 schreef Black-Death het volgende:
Ik ervaar een flinke teleurstelling..
https://www.the-race.com/(...)f1-2026-car-disdain/quote:"It's a bit weird that, you know! Drivers shouldn't be speaking," he lamented.
"Yeah, that's not very professional, I find, from the people involved."
But he made no attempt to sugarcoat his feelings about 2026.
"I said how I thought about it. I mean, I'm definitely not having fun at all with these cars.
"I don't know, you can make up your mind - but I think if you look at the onboard, you see enough, right?"
Het één heeft natuurlijk niet zo veel met het ander te maken. Je kunt prima vergroenen in de autosport zonder dit soort symboolpolitiek met accu's.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit al jaren terug geroepen, deze teams worden door marketeers betaalt en dat zijn doorgaans van die zweverige woke figuren waarbij alles groen en inclusief moet, anders krijg je geen centen.
Marketeers en Logica dat gaat niet echt samen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het één heeft natuurlijk niet zo veel met het ander te maken. Je kunt prima vergroenen in de autosport zonder dit soort symboolpolitiek met accu's.
De uitstoot van de wagens is echt maar een fractie van de totale uitstoot van de sport. Dat probleem ligt niet bij de teams, maar bij de FIA.
Natuurlijk niet, die geen echt niet aanpassen obv de mening van Verstappen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit IS nu de F1.
Ik zie ze het niet snel veranderen.
Ik zie je berichten vooral weer als een poging om alles wat streeft naar vooruitgang weg te zetten als 'woke'.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marketeers en Logica dat gaat niet echt samen.
Hij is niet de enige, ik lees alleen maar negatieve berichten over het nieuwe F1.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die geen echt niet aanpassen obv de mening van Verstappen.
Het is letterlijk weekeinde één en hij heeft een auto waarmee Hadjar hem op P3 kan zetten. Het is íetsje aan de vroege kant voor conclusies.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:26 schreef Klopkoek het volgende:
Grote fout van Verstappen om niet naar Mercedes te gaan. Dit had je kunnen zien aankomen.
Als Russell met pakweg 18 raceoverwinningen WDC wordt dan gaat Verstappen daar nooit meer rijden.
En reken maar dat Verstappen er meer lol in zou hebben als je elke keer wint. Het is geklaag van de verliezer, door iemand die al tien jaar over de auto en het plezier klaagt wanneer hij kansloos is.
Mwah, er is niet één 'echte F1', autosport en alle vormen ontwikkelen natuurlijk al sinds het bestaan ervan. Over 50 jaar ziet het er ook totaal anders uit dan nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal z'n contract wel uitdienen lijkt me, maar wel eens dat dit niet echt F1 is.
Ik denk dat Russel heel tevreden is met de huidige regels. Maar ja, die heeft dan ook geen racers hart (en geen ziel).quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik lees alleen maar negatieve berichten over het nieuwe F1.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit al jaren terug geroepen, deze teams worden door marketeers betaalt en dat zijn doorgaans van die zweverige woke figuren waarbij alles groen en inclusief moet, anders krijg je geen centen.
Ik begrijp ook werkelijk niet waarom de beleidmakers der F1 dit een goed plan vonden?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik lees alleen maar negatieve berichten over het nieuwe F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |