Echt compleet kansloos, je vraagt je af waar je naar zit te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
En de snelheid bij volgas gewoon 40km/u inkakt.
Dit is echt matig.
Man man man.
Amelia Lewis dusquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/the.female.engineer/
Komende jaren zelfs. Dat clipping lossen ze niet op. Dat op zn dooiengemsk door de bochten ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloos teringseizoen gaat dit worden.
Heeft RBR al ervaring mee in Melbourne, met een achter rem die aanloopt waardoor Maxicosi uitvaltquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de rem er niet plots op slaat
Verkeerde afslag genomen met deze regels.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Echt compleet kansloos, je vraagt je af waar je naar zit te kijken.
Kampioen-beste-plek-van-het-circuit-harvesten.
Om het nog helemaal af te maken moet inhalen vrijwel onmogelijk blijken te zijn.
Tot morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot morgen iedereen
Hadjar P3 geeft hoop voor wat Max kan.
Als Red Bull heel blijft dan gaan dat veel P3'tjes worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot morgen iedereen
Hadjar P3 geeft hoop voor wat Max kan.
Gezien de plek van torro rosso lijkt die motor me ook helemaal niet slecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:24 schreef Perox het volgende:
Beste start van een teamgenoot van Max in eeuwen.
14.03.2026 NLS1quote:
Max kapt er gewoon mee na dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen met deze regels.
Snap de kritiek van onder meer Max en Alonso nu steeds beter.
Die eindtijd vind ik op zich niet zo'n probleem maar dat 'harvesten' natuurlijk welquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:37 schreef pmponer het volgende:
jezus, die pole lap en bocht 9 -10
dit was de tijd vorig jaar1:15.096
F1 is klaar
Nou het interview loog er niet om iig.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Max kapt er gewoon mee na dit seizoen
Hij zal z'n contract wel uitdienen lijkt me, maar wel eens dat dit niet echt F1 is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het interview loog er niet om iig.
Commentaren van Ernest en Ho-Pin geven ook geen hoop
Interview gemist.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het interview loog er niet om iig.
Commentaren van Ernest en Ho-Pin geven ook geen hoop
Dit IS nu de F1.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal z'n contract wel uitdienen lijkt me, maar wel eens dat dit niet echt F1 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |