Dit kan echt nietquote:
Ik zie dat hij journalisten die hem om een reactie vragen over zijn post ook al ratten noemt.quote:
Denk dat sommige wappies zichzelf magische krachten toebedelen nu.quote:
Voor de mensen die geen zin hebben dit op te zoeken en naarstig context willen (zoals ik), hij heeft prostaatkanker.quote:
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op basis van het programma van D66 had ik inderdaad niet verwacht dat dit er uit zou rollen. D66 en in mindere mate CDA hebben zich enorm laten piepelen door de VVD.
Komend van jou is dat bijna een complimentquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!
Dan maar PVV!quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:34 schreef franklop het volgende:
PvdA/GL heeft in onze gemeente echt 0,0 zichzelf laten zien
quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie dat hij journalisten die hem om een reactie vragen over zijn post ook al ratten noemt.
Zeer stabiel persoon die Rohan.
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wie is hier de rat?
Die snappen niet zo goed wat gepast is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We noteren in ieder geval Oscar Onley, Sam Bennett, Toms Skujins, Richie Porte, Bradley Wiggins en Bob Jungels op basis van de screenshots.quote:
Zo'n Onley maakt het zichzelf dan wel echt onnodig moeilijk, wat is nou precies zijn connectie met Dennis?quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren in ieder geval Oscar Onley, Sam Bennett, Toms Skujins, Richie Porte, Bradley Wiggins en Bob Jungels op basis van de screenshots.
Het zullen er vast nog wel een stuk meer zijn als je er echt doorheen gaat spitten.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gezellig in Museum De Lakenhal gestemd.Niet bij Minerva gaan stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rustagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |