Krijgen ze een vliegticket terug naar Bulgarije als bedankje?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groep de Mos die Bulgaren inhuurt om te flyeren.
CU?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:24 schreef Szura het volgende:
Yeeessssss weer een nieuwe partij op extreemrechts!
Mossad-Gidi gaat meedoen aan de PS-verkiezingen met een eigen tokoquote:
@Haags gefeliciteerd!quote:
Ik zou MVV of Roda eigenlijk wel weer eens in de Eredivisie willen zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:28 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de superboeren ook promoveren.
Roda JC was toch altijd een stabiele kracht in de Eredivisie, dus die zie ik nog wel terugkeren. Voor MVV is het dan al weer meer dan 25 jaar geleden. Staan ook 15e nu, gaat dus dit jaar niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou MVV of Roda eigenlijk wel weer eens in de Eredivisie willen zien.
MVV was tot 2000 ook gewoon stabiel top 10 meeste eredivisieoverwinningen. Staan nu nog net 18e.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roda JC was toch altijd een stabiele kracht in de Eredivisie, dus die zie ik nog wel terugkeren. Voor MVV is het dan al weer meer dan 25 jaar geleden. Staan ook 15e nu, gaat dus dit jaar niet gebeuren.
Dit kan toch nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren Marokko met een prachtige reglementaire finalezege.
Shitshow genot.
Dit is echt de overtreffende trap van gênant.quote:
Het is wachten op van Hanegem als tweede adviseur om het compleet te maken. Dat ging in het verleden al zo goedquote:
BBB is lokaal niet actief, dus heb geen idee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we al gestemd? Ik ben overgestapt van D66 naar GL PvdA, mede om een signaal af te geven dat ik niet gelukkig ben met dit guurrechtse regeerakkoord. Uit de lokale stemwijzer kwam GL PvdA ook in de top 3 (met amper verschil).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
En dit had je bij de vorige verkiezingen niet bedacht?quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we al gestemd? Ik ben overgestapt van D66 naar GL PvdA, mede om een signaal af te geven dat ik niet gelukkig ben met dit guurrechtse regeerakkoord. Uit de lokale stemwijzer kwam GL PvdA ook in de top 3 (met amper verschil).
Op basis van het programma van D66 had ik inderdaad niet verwacht dat dit er uit zou rollen. D66 en in mindere mate CDA hebben zich enorm laten piepelen door de VVD.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dit had je bij de vorige verkiezingen niet bedacht?
Weinig landen die het de afgelopen 50 jaar, zo niet langer, zo zwaar te verduren hebben gehad als Libanon volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dat Libanon blijft ondertussen ook geen reet over he?
Hebben wij begrip voor.
Fijne nieuwe genocide, allen! Start de famfare, want WIJ steunen Israhelquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dat Libanon blijft ondertussen ook geen reet over he?
Hebben wij begrip voor.
En dan maar vanuit de leunstoel commentaar leveren dat ze er "niks van maken", NWS'EDquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Weinig landen die het de afgelopen 50 jaar, zo niet langer, zo zwaar te verduren hebben gehad als Libanon volgens mij.
Dit kan echt nietquote:
Ik zie dat hij journalisten die hem om een reactie vragen over zijn post ook al ratten noemt.quote:
Denk dat sommige wappies zichzelf magische krachten toebedelen nu.quote:
Voor de mensen die geen zin hebben dit op te zoeken en naarstig context willen (zoals ik), hij heeft prostaatkanker.quote:
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op basis van het programma van D66 had ik inderdaad niet verwacht dat dit er uit zou rollen. D66 en in mindere mate CDA hebben zich enorm laten piepelen door de VVD.
Komend van jou is dat bijna een complimentquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!
Dan maar PVV!quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:34 schreef franklop het volgende:
PvdA/GL heeft in onze gemeente echt 0,0 zichzelf laten zien
quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie dat hij journalisten die hem om een reactie vragen over zijn post ook al ratten noemt.
Zeer stabiel persoon die Rohan.
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wie is hier de rat?
Die snappen niet zo goed wat gepast is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook best wat (oud-)renners die de post een like hebben gegeven. Mogen die allemaal op de shitlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We noteren in ieder geval Oscar Onley, Sam Bennett, Toms Skujins, Richie Porte, Bradley Wiggins en Bob Jungels op basis van de screenshots.quote:
Zo'n Onley maakt het zichzelf dan wel echt onnodig moeilijk, wat is nou precies zijn connectie met Dennis?quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren in ieder geval Oscar Onley, Sam Bennett, Toms Skujins, Richie Porte, Bradley Wiggins en Bob Jungels op basis van de screenshots.
Het zullen er vast nog wel een stuk meer zijn als je er echt doorheen gaat spitten.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gezellig in Museum De Lakenhal gestemd.Niet bij Minerva gaan stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rustagquote:
'quote:
Lidewap zag je overal op social mediaquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:26 schreef Pino112 het volgende:
In onze gemeente doet FVD voor het eerst mee, die gaat sowieso zetels halen
We wachten op het eerste raadslid dat door de veiligheidsdiensten van zijn of haar bed gelicht wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Herkenbaar probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Hetzelfde hier vrees ik.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Twee keer lokaalquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:50 schreef Felagund het volgende:
Ik kon hier alleen op lokale en normale landelijke partijen stemmen. (en de VVD).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:55 schreef Steven184 het volgende:
Met nog 15 seconden gedaan stem in de bus gedaan
Hier ook CDA, GL/PVDA, VVD en D66. Daarnaast SP en 3x lokaal.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Twee keer lokaal
CDA, GL/PvdA, VVD, D66 en alleen heerser in het dorp, maar wel samen; SGP/CU
Dit blijft een schitterend filmpje, vooral ook door de onbeholpen reactie van Tom.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op het nippertje voorkomen.
Echte mannen komen op tijdquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op het nippertje voorkomen.
Er leven in dit land miljoenen openlijk racistische neonazi´s die het liefst hoogstpersoonlijk iedereen met een kleurtje zouden willen afschieten.quote:
Die betalen voor het feit dat ze de antiasiel kiezer niet hebben weten te paaienquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lichtpuntje is dat de VVD het wel echt slecht doet.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Fok direct op zwart of komt er een aankondiging?
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Fok direct op zwart of komt er een aankondiging?
Geen alleen heersende christelijke partijen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:13 schreef franklop het volgende:
Lokaal anti AZC partij lijkt hier erg groot te gaan worden.
Valt wel mee toch? Zie ook al gemeentes waar ze juist zetels pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lichtpuntje is dat de VVD het wel echt slecht doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |