Dit is echt de overtreffende trap van gênant.quote:
Het is wachten op van Hanegem als tweede adviseur om het compleet te maken. Dat ging in het verleden al zo goedquote:
BBB is lokaal niet actief, dus heb geen idee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we al gestemd? Ik ben overgestapt van D66 naar GL PvdA, mede om een signaal af te geven dat ik niet gelukkig ben met dit guurrechtse regeerakkoord. Uit de lokale stemwijzer kwam GL PvdA ook in de top 3 (met amper verschil).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
En dit had je bij de vorige verkiezingen niet bedacht?quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we al gestemd? Ik ben overgestapt van D66 naar GL PvdA, mede om een signaal af te geven dat ik niet gelukkig ben met dit guurrechtse regeerakkoord. Uit de lokale stemwijzer kwam GL PvdA ook in de top 3 (met amper verschil).
Op basis van het programma van D66 had ik inderdaad niet verwacht dat dit er uit zou rollen. D66 en in mindere mate CDA hebben zich enorm laten piepelen door de VVD.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dit had je bij de vorige verkiezingen niet bedacht?
Weinig landen die het de afgelopen 50 jaar, zo niet langer, zo zwaar te verduren hebben gehad als Libanon volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dat Libanon blijft ondertussen ook geen reet over he?
Hebben wij begrip voor.
Fijne nieuwe genocide, allen! Start de famfare, want WIJ steunen Israhelquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dat Libanon blijft ondertussen ook geen reet over he?
Hebben wij begrip voor.
En dan maar vanuit de leunstoel commentaar leveren dat ze er "niks van maken", NWS'EDquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Weinig landen die het de afgelopen 50 jaar, zo niet langer, zo zwaar te verduren hebben gehad als Libanon volgens mij.
Dit kan echt nietquote:
Ik zie dat hij journalisten die hem om een reactie vragen over zijn post ook al ratten noemt.quote:
Denk dat sommige wappies zichzelf magische krachten toebedelen nu.quote:
Voor de mensen die geen zin hebben dit op te zoeken en naarstig context willen (zoals ik), hij heeft prostaatkanker.quote:
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op basis van het programma van D66 had ik inderdaad niet verwacht dat dit er uit zou rollen. D66 en in mindere mate CDA hebben zich enorm laten piepelen door de VVD.
Komend van jou is dat bijna een complimentquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Slob, je bent niet meer de meest naïeve user van WLR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |