Is ook al 44 jaar oud, of voel jij je gewoon oud omdat je hem nog kan herinneren als wielrenner?quote:
Nee ik voel me niet oud, al kan ik me Cancellera natuurlijk wel herinneren als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is ook al 44 jaar oud, of voel jij je gewoon oud omdat je hem nog kan herinneren als wielrenner?
Zin in verder, klassiekerseizoen genot.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet oud, al kan ik me Cancellera natuurlijk wel herinneren als de dag van gisteren.
Of ben ik dan toch oud?
Pogacar zal wel een punt willen maken, maar hopelijk kan in ieder geval een poosje in het wiel hangen.quote:
Uiteraard is San Martino in Grania bewaard voor het godenkind.quote:
Deed hij vorig jaar ookquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:44 schreef Szura het volgende:
Hopelijk neemt die klootzak de verkeerde afslag
quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:44 schreef Szura het volgende:
Hopelijk neemt die klootzak de verkeerde afslag
Albert Philipsen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:50 schreef Pistolero het volgende:
Absoluut geen zin in een nieuwe freakshow van Pogacar en Del Toro.
Hopelijk kan het Godenkind nog voor een klein beetje spanning zorgen.
Ik kan vandaag niet kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:50 schreef Pistolero het volgende:
Absoluut geen zin in een nieuwe freakshow van Pogacar en Del Toro.
Hopelijk kan het Godenkind nog voor een klein beetje spanning zorgen.
Er is altijd de kans dat hij weer het skoekeloen in duiktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan vandaag niet kijken.
En daar ben ik enorm blij mee. Vanavond voor de vorm even PCS checken en snel door naar Parijs tegen Nice.
Martin Lukeman - Madars Razmaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Kijk alleen voor de Flopecky haattrein en tot het moment van de Pogattack. Gelukkig is er ook nog pijltje gooien, schaatsen en Grimball.
Vollering en PFP gaan het karretje van SD Worx volledig de vernietiging in rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik start de SD Doesn’t Worx-haattrein alvast, stappen jullie in?
UAE geeft al heel lang geen fuck meer om de publieke opinie. Ze weten zelf ook wel waar iedereen aan denkt bij zo´n geblondeerde coupe. Ze hebben de volledige UCI al jaren omgekocht, dus ze weten dat ze onschendbaar zijn en doen dit puur om ons in ons gezicht uit te lachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kun je je kapsel blonderen en denken dat dit een goede idee is, al afgezien van het feit dat het heel lelijk is. Noem een geblondeerde coureur die niet aan de doping zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]Dat doet Iran al lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan inschakelen!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik start de SD Doesn’t Worx-haattrein alvast, stappen jullie in?
Iedereen van Tietema > Albertquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren een DNF!
Jammer dat grote vriend @:Koffieplanter er niet meer is voor de duiding.
Of als fdj wagen voorrang nemen op de rensterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:48 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon het publiek in rijden, dat kan ook.
Vos gaat normaal gesproken keihard ploffen op de steile stukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou Vos erg leuk vinden maar ik zie niet hoe ze Longo Borghini kan kloppen op dit parcours
De Italiaanse heeft de motor nog als gangmakerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:25 schreef Faraday01 het volgende:
Chabbey lijkt sterker dan Longo Borghini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, viel nog wel mee met de plof.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Kasia gaat niet overnemenJuist wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Vooral omdat Vallieres gewoon niet stopt met rijdenquote:
Contractjaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:46 schreef Steven184 het volgende:
Puck rijdt ook nooit slim en krachten sparend
Dat is dan wel tactisch verreweg de beste renster hierquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die kan echt alleen winnen als ze straks aanvalt en ze daarachter gaan kijken.
Als die 5 minuten gratis herstel krijgt, zou het zou maar kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:49 schreef H.Vviv het volgende:
Staan gewoon stil. Des te beter voor Vos.
Die redt dat toch nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:49 schreef H.Vviv het volgende:
Staan gewoon stil. Des te beter voor Vos.
Vos gaat echt nooit kunnen volgen op de Via Catherina. Die moet daar een flinke voorsprong hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die 5 minuten gratis herstel krijgt, zou het zou maar kunnen
Waar is Firenze en Valkenburg 2012 en 2013 geblevenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vos gaat echt nooit kunnen volgen op de Via Catherina. Die moet daar een flinke voorsprong hebben.
En nog maar 2 vakjes op de bingokaart te gaan waar deze er een van is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vos heeft er meer dan alle anderen bij elkaar.
Veel kansen komen er ook niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En nog maar 2 vakjes op de bingokaart te gaan waar deze er een van is.
Dat weet ze alleen zelf nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Felagund het volgende:
Vooral voor Kasia lijkt mij dit niet heel gunstig.
Ja zal verder weinig uitmaken of deze erbij komt..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze al een miljoen miljard overwinningen
Ze had ook nog wel achter ELB kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:59 schreef Mani89 het volgende:
Niewiadoma tweede, de odds daarvoor waren wss 1.01.
Hoe laat is het weer de moeite waard? Heb meer te doen.quote:
Niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe laat is het weer de moeite waard? Heb meer te doen.
Je kan morgen inschakelen voor Parijs tegen Nice. Voor vandaag zijn we klaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe laat is het weer de moeite waard? Heb meer te doen.
quote:
quote:
Geoblockedquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:19 schreef DIJK het volgende:
Kunnen we nu wel naar Sporza kijken of mogen ze weer niet buiten België uitzenden?
Karsten zit wel vaker mis.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:35 schreef DIJK het volgende:
Karsten gelooft niet in de Seixas hypetrain
Had regenboog haar verwacht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Een geblondeerde Pogacar, ze blijven maar manieren zoeken om je nog meer voor lul te zetten als kijker. Ik ga die tv gewoon alvast uitdoen.
Die zit weer gewoon goed vooraan toch?quote:
Gozert is zo kleinquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit weer gewoon goed vooraan toch?
Alleen zit Seixas wel in het wielquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Seixas verliest niet heel veel, maar dat zie je bij Vingegaard ook regelmatig bij het begin van de aanval waarna het gewoon alleen maar groter wordt
En nu toch de plofquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:47 schreef Pistolero het volgende:
Seixas kan eigenlijk ook écht niet.
Maar goed, 2 totaal lachwekkende aliens is nog altijd beter dan ééntje. Ofzo.
Ta da.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Pogacar gaat dalijk nog even wat harder trappen en dat is gewoon gedaan natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was Pidders toch in de herhaling?
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Je gunt weinig sporters een blessure, maar Pogacar mag er wel een aantal maanden uitliggen. Wat een farce.
Red Bull helm ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was Pidders toch in de herhaling?
Mag ook gewoon z'n kleine teen stoten en daar een paar maanden zoet mee zijn hoorquote:
Motortje aan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Pogacar gaat dalijk nog even wat harder trappen en dat is gewoon gedaan natuurlijk.
Wielrenners zitten met gebroken nekwervels al binnen 2 dagen weer op de fiets, dus wat moet er gebeuren om er maanden uit te liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag ook gewoon z'n kleine teen stoten en daar een paar maanden zoet mee zijn hoor
Kijk uit anders wordt je ook nog Pogi monddood gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paar maanden is nog veel te kort inderdaad.
Geen kans, zie je in de RvV ook iedere keer dat Pogacar mee doet. Plus dat een klim van 10km nou niet echt MvdP terrein isquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van der Poel had hier moeten meedoen. Maar nee die zit liever op hoogtestage in Spanje.
Had dit wel eens willen zien met een MVDP in vorm
Bijna 4000 hoogtemeters in 200k is er gewoon over voor Vlaamse renners.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van der Poel had hier moeten meedoen. Maar nee die zit liever op hoogtestage in Spanje.
Had dit wel eens willen zien met een MVDP in vorm
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik had nu graag de ongefilterde mening van @:Koffieplanter willen horen, of desnoods die van @:Rellende_Rotscholier
quote:
Weet het niet hoor pogi heeft de duimen moeten leggen in Milaan San Remoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen kans, zie je in de RvV ook iedere keer dat Pogacar mee doet.
Dat is een iets andere koers, kunnen we zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet het niet hoor pogi heeft de duimen moeten leggen in Milaan San Remo
Parijs-Roubaix is onze enige hoop. Mathieu met de Roodhooftbonus op de kasseien is ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
5 monumenten in hetzelfde jaar, het gaat gebeuren
En dan 2 posts eronder dit rijtjequote:
Dan weet je dat we terug gaan in de tijdquote:Aleksey Lutsenko
Rigoberto Uran
Timothy Dupont
Baptiste Planckaert
Jasper de Buyst
Alberto Bettiol
Giulio Ciccone
Daniel Navarro
Ramunas Navardauskas
Maxime Bouet
Enrico Battaglin
Romain Sicard
Cyril Gautier
Enrico Gasparotto
Toen al gebanned moeten worden.quote:
Kan bij het rijtje LBL en Lombardije die Pogacar ook elk jaar even op komt halen.quote:
Ventje is 19 en rijdt op een podiumplek in een van zijn eerste klassiekers.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat Seixas nu 20k op kop boren tot de volgende strook met Del Toro in zijn wiel
Er is ook bijzonder weinig reden om die mening te wijzigenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje, Pogi kan ook in dit nieuwe seizoen op weinig sympathie rekenen hier.
Hij is verstandig en wachtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ventje is 19 en rijdt op een podiumplek in een van zijn eerste klassiekers.
Ik denk dat je hier realistisch gezien nog niet alles kunt verwachten qua tactisch vernuft.
RVV vind ik nog wel anders als Mathieu een keer voorkomt dat hij allerlei onnodige inspanningen moet doenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan bij het rijtje LBL en Lombardije die Pogacar ook elk jaar even op komt halen.
En eigenlijk de RvV ook.
Wat hadden ze er aan kunnen doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben eigenlijk Pogi beetje zat. Neemt de spanning volledig weg. Maar ben ook van mening dat niet zijn grootste concurrenten meedoen wat jammer is.
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben eigenlijk Pogi beetje zat. Neemt de spanning volledig weg. Maar ben ook van mening dat niet zijn grootste concurrenten meedoen wat jammer is.
De Kwaremont is een 5 minuten inspanning en daarmee gewoon al kantje boord tegen Pogacar, en dan doen ze die 3 keer waarvan 2 keer bijna vol.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
RVV vind ik nog wel anders als Mathieu een keer voorkomt dat hij allerlei onnodige inspanningen moet doen
Eens. Het echte probleem is dat het parcours te zwaar is zodat een MvdP kansloos is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.
Als ze deze rit in week 1 van de Tour hadden gedaan, was Vingegaard misschien een concurrent geweest ja, nu nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.
Dan gaat hij PR ook winnen met minuten voorsprongquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:10 schreef Durmada het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt tadej iets zwaarder dan voorheen?
Solo vanaf bos van Wallers. Het mos uit de kasseien rijden. Wat een doemscenarioquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Pogacar ergens komende maand nog een solo van 100km uit zn mouw schudt en daarna plotseling mee stopt.
Ik hoop dat zijn stuur afbreekt a la Hicapie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Solo vanaf bos van Wallers. Het mos uit de kasseien rijden. Wat een doemscenario
Gewoon temporiseren?quote:
Iran doet er wat aan de laatste week. UAE heeft straks niet zoveel geld meer voor sportsponsoring.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt tijd dat de UCI wat gaat doen aan UAE, dit gaat al heel lang nergens meer over
5 plaatsen achter Gianni, noem het maar morele winst ....quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:47 schreef Pistolero het volgende:
WOUT de morele winnaar door nog net naar een top-10 plekje te sprinten?
Dat zegt meer over Gianni dan over Wout. Plekje 10 is al een stuk beter dan ik had verwacht van hem.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
5 plaatsen achter Gianni, noem het maar morele winst ....
De RBB bonus dus >> de Visma flopbonus, dat is snel gegaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Gianni dan over Wout. Plekje 10 is al een stuk beter dan ik had verwacht van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |