Is ook al 44 jaar oud, of voel jij je gewoon oud omdat je hem nog kan herinneren als wielrenner?quote:
Nee ik voel me niet oud, al kan ik me Cancellera natuurlijk wel herinneren als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is ook al 44 jaar oud, of voel jij je gewoon oud omdat je hem nog kan herinneren als wielrenner?
Zin in verder, klassiekerseizoen genot.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet oud, al kan ik me Cancellera natuurlijk wel herinneren als de dag van gisteren.
Of ben ik dan toch oud?
Pogacar zal wel een punt willen maken, maar hopelijk kan in ieder geval een poosje in het wiel hangen.quote:
Uiteraard is San Martino in Grania bewaard voor het godenkind.quote:
Deed hij vorig jaar ookquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:44 schreef Szura het volgende:
Hopelijk neemt die klootzak de verkeerde afslag
quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:44 schreef Szura het volgende:
Hopelijk neemt die klootzak de verkeerde afslag
Albert Philipsen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:50 schreef Pistolero het volgende:
Absoluut geen zin in een nieuwe freakshow van Pogacar en Del Toro.
Hopelijk kan het Godenkind nog voor een klein beetje spanning zorgen.
Ik kan vandaag niet kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:50 schreef Pistolero het volgende:
Absoluut geen zin in een nieuwe freakshow van Pogacar en Del Toro.
Hopelijk kan het Godenkind nog voor een klein beetje spanning zorgen.
Er is altijd de kans dat hij weer het skoekeloen in duiktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan vandaag niet kijken.
En daar ben ik enorm blij mee. Vanavond voor de vorm even PCS checken en snel door naar Parijs tegen Nice.
Martin Lukeman - Madars Razmaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Kijk alleen voor de Flopecky haattrein en tot het moment van de Pogattack. Gelukkig is er ook nog pijltje gooien, schaatsen en Grimball.
Vollering en PFP gaan het karretje van SD Worx volledig de vernietiging in rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik start de SD Doesn’t Worx-haattrein alvast, stappen jullie in?
UAE geeft al heel lang geen fuck meer om de publieke opinie. Ze weten zelf ook wel waar iedereen aan denkt bij zo´n geblondeerde coupe. Ze hebben de volledige UCI al jaren omgekocht, dus ze weten dat ze onschendbaar zijn en doen dit puur om ons in ons gezicht uit te lachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kun je je kapsel blonderen en denken dat dit een goede idee is, al afgezien van het feit dat het heel lelijk is. Noem een geblondeerde coureur die niet aan de doping zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]Dat doet Iran al lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan inschakelen!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik start de SD Doesn’t Worx-haattrein alvast, stappen jullie in?
Iedereen van Tietema > Albertquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren een DNF!
Jammer dat grote vriend @:Koffieplanter er niet meer is voor de duiding.
Of als fdj wagen voorrang nemen op de rensterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:48 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon het publiek in rijden, dat kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |