Je kan inschakelen!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik start de SD Doesn’t Worx-haattrein alvast, stappen jullie in?
Iedereen van Tietema > Albertquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren een DNF!
Jammer dat grote vriend @:Koffieplanter er niet meer is voor de duiding.
Of als fdj wagen voorrang nemen op de rensterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:48 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon het publiek in rijden, dat kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |