Er is ook bijzonder weinig reden om die mening te wijzigenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje, Pogi kan ook in dit nieuwe seizoen op weinig sympathie rekenen hier.
Hij is verstandig en wachtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ventje is 19 en rijdt op een podiumplek in een van zijn eerste klassiekers.
Ik denk dat je hier realistisch gezien nog niet alles kunt verwachten qua tactisch vernuft.
RVV vind ik nog wel anders als Mathieu een keer voorkomt dat hij allerlei onnodige inspanningen moet doenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan bij het rijtje LBL en Lombardije die Pogacar ook elk jaar even op komt halen.
En eigenlijk de RvV ook.
Wat hadden ze er aan kunnen doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben eigenlijk Pogi beetje zat. Neemt de spanning volledig weg. Maar ben ook van mening dat niet zijn grootste concurrenten meedoen wat jammer is.
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben eigenlijk Pogi beetje zat. Neemt de spanning volledig weg. Maar ben ook van mening dat niet zijn grootste concurrenten meedoen wat jammer is.
De Kwaremont is een 5 minuten inspanning en daarmee gewoon al kantje boord tegen Pogacar, en dan doen ze die 3 keer waarvan 2 keer bijna vol.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
RVV vind ik nog wel anders als Mathieu een keer voorkomt dat hij allerlei onnodige inspanningen moet doen
Eens. Het echte probleem is dat het parcours te zwaar is zodat een MvdP kansloos is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.
Als ze deze rit in week 1 van de Tour hadden gedaan, was Vingegaard misschien een concurrent geweest ja, nu nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn geen concurrenten die op dit parcours beter zijn dat Seixas of Del Toro. Dit is te zwaar voor van der Poel, Vingegaard stelt niets voor in een klassieker en Evenepoel heeft hier met zijn huidig klimvermogen ook niets te zoeken.
Dan gaat hij PR ook winnen met minuten voorsprongquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:10 schreef Durmada het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt tadej iets zwaarder dan voorheen?
Solo vanaf bos van Wallers. Het mos uit de kasseien rijden. Wat een doemscenarioquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Pogacar ergens komende maand nog een solo van 100km uit zn mouw schudt en daarna plotseling mee stopt.
Ik hoop dat zijn stuur afbreekt a la Hicapie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Solo vanaf bos van Wallers. Het mos uit de kasseien rijden. Wat een doemscenario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |