Dame Choco.quote:
quote:
Klopt. Zo maar even de keuken in en kijken wat ik ga maken.quote:
Moet jij zeggen met dat gewelddadige filmpje van de in de OPquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Engerd, ga lekker ergens anders spammen voor we je in het spamtpoic zetten
He, dat zie je heel duidelijk aankomen,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met dat gewelddadige filmpje van de in de OP
Geinig, dat je scherm dan rood wordt Dat heb ik niet, iig niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Werd vanmiddag gebeld, mijn telefoonscherm al helemaal rood,
spamcaller werd al aangegeven
Ik ga ondertussen dan dat spelletje spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Choco ondertussen .........
[ afbeelding ]
Nee, voor dit niet, wel dezequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Choco ondertussen .........
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, voor dit niet, wel dezealvast pakken.
1e die ik zag, kon niet anders natuurlijkquote:
@mario390 Zocht je dit ?quote:
Is natuurlijk ook de bedoeling dat ik gelijk als 1e verschijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1e die ik zag, kon niet anders natuurlijk
Ja goed plan, geen broccoli vandaag, wel een cordon bleuquote:
Sterkte?quote:
Is dit jaren 50?quote:
Ook lekker, eetse.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja goed plan, geen broccoli vandaag, wel een cordon bleu
Die dame met zweep is al overledenquote:
Jaren 50 is wel oud jaquote:
snap alleen nog niet hoe jij die meteoriet hebt overleefd die de dino's wel vernietigdequote:
Nou nou nou nou, zo ken ie wel weer he.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
snap alleen nog niet hoe jij die meteoriet hebt overleefd die de dino's wel vernietigde
Let the games beginquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, zo ken ie wel weer he.
Wiequote:
Ken je klassiekersquote:
Hij heeft wat veel klapjes gehad denk ik met dat spel van hem.quote:
Je mond staat open ..................quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft wat veel klapjes gehad denk ik met dat spel van hem.
Kost wat hersencellen
Klopt, dat zie je goed, is van verbazing.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mond staat open ..................
Uh huh, 'verbazing'quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je goed, is van verbazing.
Er slaat hier niets op holquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt zeker door het weer, je fantasie slaat wat op hol.
Lijkt me niet lekker liggen, maar he, als dat jouw ding is, succes ermeequote:
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?quote:
Nog iets spannends aan het lezen?quote:
Wat reisverhalen eerst en toen watoude kaarten uitgezocht en ben er nu toe overgegaan om me te oriënteren op Corsica omdat ik wellicht daar op vakantie wil gaan deze zomerquote:
Je hebt er een hele reis van gemaakt alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat reisverhalen eerst en toen watoude kaarten uitgezocht en ben er nu toe overgegaan om me te oriënteren op Corsica omdat ik wellicht daar op vakantie wil gaan deze zomer
Whehe!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?
Zal wel pittig zijn als je het binnenland in gaat maar makkelijker langs de kust haha. Ik ga dit jaar op een ebike heb ik besloten omdat ik ook nietprecies weet wat te verwachten qua klimmen en zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt er een hele reis van gemaakt al
Kan je daar een beetje fietsen?
Tot is altijd welkomquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?
Zal best zwaar zijn, fietsen met een ebike die je daar niet kan opladenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel pittig zijn als je het binnenland in gaat maar makkelijker langs de kust haha. Ik ga dit jaar op een ebike heb ik besloten omdat ik ook nietprecies weet wat te verwachten qua klimmen en zo
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal best zwaar zijn, fietsen met een ebike die je daar niet kan opladen
Dat gaat vast wel lukken ...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]Ook Corsica zal wel elektrisch wat gevorderd zijn ondertussen hoop ik. Ik gok dat er op campings daar ook wel wat te regelen is
Een echte planning, ik gok ..........quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]Ook Corsica zal wel elektrisch wat gevorderd zijn ondertussen hoop ik. Ik gok dat er op campings daar ook wel wat te regelen is
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.quote:
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?quote:
Beetje yolo hoort er bij. Ik heb gepland er te komen en vanaf het moment dat ik de pont daar afstap zie ik wel hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een echte planning, ik gok ..........
Er was een totlokker actiefquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?
Je hebt het in ieder geval gepland en gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje yolo hoort er bij. Ik heb gepland er te komen en vanaf het moment dat ik de pont daar afstap zie ik wel hoor
Dat denk ik ook.quote:
Neuh, ik zit in beiden wat te neuzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?
In dat geval, leuk om je hier weer eens te zien.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval, leuk om je hier weer eens te zien.
Jij mag blijven, maily niet.quote:
Hoe is het met je mini-uitvoering?quote:
SBEquote:
Helemaal prima!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met je mini-uitvoering?
Ah, spelen je persoonlijkheden weer op,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.
Ik probeer mijn leven weer een beetje op te pakken dit jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal prima!Die is chronisch super blij (op sommige incidentele momenten na.)
En hoestie daar?
Beter!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven weer een beetje op te pakken dit jaar.
Lijkt mij ook wel een mooie film.quote:
Vorig jaar genoeg ellende meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Maar ik ga nu slapen!Voel me de hele dag al belabberd.
Laterz peeps!
ow .... beetjebeterschap dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Maar ik ga nu slapen!Voel me de hele dag al belabberd.
Laterz peeps!
Superbadeendjequote:
Niets toevallig aan dat jij dat zietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Superbadeendje
dat moet ik nou toevallig weer zien he eend!
niet eens mij mentionen .....
pffffffffffffffff
echt welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets toevallig aan dat jij dat ziet
Jij leest zo ongeveer alles, dus ook ditquote:
Ja daar ben ik geweest, zeer mooi en zij moet echt een oscar voor die performancequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben vandaag naar Hamnet geweest in de bioscoop. @:drakin jij was daar toch ook heen geweest, of ben ik nu in de war?![]()
Heel mooie film wel
Ja maar ik kon er echt niets aan doen, ik moest de afwas nog doen en stofzuigen en nog veel meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Superbadeendje
dat moet ik nou toevallig weer zien he eend!
niet eens mij mentionen .....
pffffffffffffffff
Picsquote:
Mijn parkiet is een groot fan van ze.quote:
Ja zij was echt goedquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja daar ben ik geweest, zeer mooi en zij moet echt een oscar voor die performance
je kennt Ideal?quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is een groot fan van ze.
Noem jij Aoibhin niemand?quote:
quote:
Halverwege jaren 80?quote:
Zij zing ook mee in DÖF - Codo lees ik net.quote:
In de persquote:
Ik haal die 2 liedjes ook altijd door elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:40 schreef mario390 het volgende:
weet ik ook niet, eigentlich nichts het was en parodie op mayor tom...losgelöst
quote:
ja maar de heeft nog meer liedjes Die wüste lebt en Terra Titanic en nog meerquote:Op woensdag 4 maart 2026 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik haal die 2 liedjes ook altijd door elkaar.Van mayor tom zijn ook weer meerdere liedjes, een Duitse en een Engelse versie.
Major Tom en Cödo zijn ook in Nederland uitgebracht.quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de heeft nog meer liedjes Die wüste lebt en Terra Titanic en nog meer
Nu heb je nog steeds geen pics laten zienquote:Op woensdag 4 maart 2026 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de heeft nog meer liedjes Die wüste lebt en Terra Titanic en nog meer
Maar uh, wat doe jij nog op om deze tijd?quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu heb je nog steeds geen pics laten zien
van wie?quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu heb je nog steeds geen pics laten zien
quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, wat doe jij nog op om deze tijd?
Gaat je wekker niet om half 5 weer?
Morguh Pullupquote:
quote:
Hey Chanelquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar genoeg ellende meegemaakt.
Slaap lekker, hopelijk voel je je morgen beter.
Lego vogelsquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef maily het volgende:
goeiemorgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ToTquote:
Ik zie een contradictie!quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:42 schreef RedShoe het volgende:
We mogen niet klagen over het weer![]()
Wel fris buiten.
Wat is de klachtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wilde net gaan klagen over het weer, maar dat mag niet van RedShoe
Nu je het zegtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie een contradictie!
Maar idd wel lekker zonnig, echter wel fris!
Die is echt verdwenen van FOK!quote:
Even snel dan, ik ben in mei getroffen door een herseninfarct. Ik liep naar de tramhalte en het licht ging uit. Ik had geluk dat het in het openbaar was, mensen zagen het gebeuren en hebben een ziekenauto gebeld. Ik ben alleen blind aan mijn linkeroog, dat gaat niet meer goedkomen.quote:
Ik kijk ook wat meer op de FP, maar hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen van het forum.
Hij komt nog wel op de FP.
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen van het forum.
Hij komt nog wel op de FP.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Op het station:
Sehr geehrte Fahrgäste,
ICE veert hoite bies koilen.
![]()
Als je zo nodig in het Duits moet omroepen, doe het dan goed.
Logisch ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.
Verder ergens anders..
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even snel dan, ik ben in mei getroffen door een herseninfarct. Ik liep naar de tramhalte en het licht ging uit. Ik had geluk dat het in het openbaar was, mensen zagen het gebeuren en hebben een ziekenauto gebeld. Ik ben alleen blind aan mijn linkeroog, dat gaat niet meer goedkomen.
Hij snuffelt soms nog wel wat tussen de paintjes die van hem gemaakt zijn, maar daar ben ik ook al een tijd niet meer mee bezig geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.
Verder ergens anders..
Ja logisch als je hem nergens meer over hoort en dus geen leuke link kunt leggen .quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij snuffelt soms nog wel wat tussen de paintjes die van hem gemaakt zijn, maar daar ben ik ook al een tijd niet meer mee bezig geweest.
Ik gebruikte vaak ook nieuwsberichten en plakte hem er dan in enzo, en soms ook echt random shit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch als je hem nergens meer over hoort en dus geen leuke link kunt leggen .
Daarvoor hebben nu de orange manquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruikte vaak ook nieuwsberichten en plakte hem er dan in enzo, en soms ook echt random shit.
Die olifant in de porseleinen kastquote:
Dat is prima Duitsquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Op het station:
Sehr geehrte Fahrgäste,
ICE veert hoite bies koilen.
![]()
Als je zo nodig in het Duits moet omroepen, doe het dan goed.
Midjequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook wel paintjes van gemaakt!
Ondertussen is het wel degene die het meest in de zeik is genomenquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is een makkelijk figuur om iets lolligs van te maken!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondertussen is het wel degene die het meest in de zeik is genomen![]()
Twitter staat er af en toe vol mee
Ahh wat leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:49 schreef maily het volgende:
goeiemiddag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jij zit ook wel in het warmere deel nuquote:
Vrij fris nog hier.quote:
In de zon is het goed te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die Friesgroningers zijn mooi de klos
quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja jij zit ook wel in het warmere deel nu
Kan je nagaan hoe lekker wij het hebben, en dan vooral marcquote:
Bestaan die wannabe-eskimo's nog na de afgelopen horrorwinter?quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die Friesgroningers zijn mooi de klos
Ze hebben nog wat meer vandie Neanderthaler genen dus die kunnen het wel hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaan die wannabe-eskimo's nog na de afgelopen horrorwinter?
Daar wil ik binnenkort heen, Neaderthalquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat meer vandie Neanderthaler genen dus die kunnen het wel hebben
Die ligt in zijn zwembroek...quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lekker wij het hebben, en dan vooral marc
Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]Fucking hell zeg! Vreselijk man!
Maar buiten je oog, verder nog gevolgen er van?
Wiens vraag is dat ...............?quote:
Whehe!quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiens vraag is dat ...............?
Ik merk geen verschilquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.
Daar zit een groot deel van het probleem jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.
Beidequote:Op woensdag 4 maart 2026 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.
FF WACHTEN....quote:
Welke vraag?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n stoomkoker?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:49 schreef maily het volgende:
goeiemiddag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, ik heb een pan met gaatjes in de bodemquote:
De originele onderzoeken zullen wel amerikaans geweest zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:52 schreef pullup het volgende:
Nu even niet moeilijk doen stomme zeespiegel
https://nos.nl/artikel/26(...)el-hoger-dan-gedacht
Genoeg aan ons hoofd
Onderzoeken met schimmige financieringsbronnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De originele onderzoeken zullen wel amerikaans geweest zijn
Ik heb een stoomkoker. Werkt als een trein.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, ik heb een pan met gaatjes in de bodem
Met kolen nogquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb een stoomkoker. Werkt als een trein.
Uiteraardquote:
Zelfs een trein op de achtergrondquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Dat wordt een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Domnivoor in LIT / Tegeltjestopic!
quote:
Die ga ik inlijstenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Dat wordt een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Domnivoor in LIT / Tegeltjestopic!
Wat stond erop?quote:
Die heb ik ook, alleen ik noem het een vergiet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, ik heb een pan met gaatjes in de bodem
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen ik noem het een vergiet.
Absoluut.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:47 schreef Shii het volgende:
Mooie momenten van FOK! toch wel en vooral hier in 40+
Hier een badkamer vol met tegeltjesquote:
Het zijn toch vooral de leuke momenten en meets die me dierbaar zijn. Zou jammer zijn als het ineens over is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut.Hopelijk blijft het nog wat jaartjes, we gaan het zien.
Die heeft maar één gaatje van onderen.quote:
Met tekst?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een badkamer vol met tegeltjes
Natuurlijk geen tekst, zou zonde zijn van die mooie tegeltjesquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met tekst?
Ik heb ook een wc vol hangen maar zonder tekst.
Hier spreekt een kennerquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft maar één gaatje van onderen.
En als ze allemaal tekst zouden hebben, wordt je denk ik een beetje loco ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen tekst, zou zonde zijn van die mooie tegeltjes
Ahw lief.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb van Aoibhin een tegeltje gekregen met onze namen erop.
Keuken wc en badkamer hierquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een badkamer vol met tegeltjes
Genoeg kanalen, zal vast wel iets tussen zitten.quote:
Maar je hebt nog niet zoiets, van he, dit lijkt me leuk?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Genoeg kanalen, zal vast wel iets tussen zitten.
Niet echt. Ik heb muziek aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet zoiets, van he, dit lijkt me leuk?
Flodder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb deze tegels:Wel mooi alleen heb ik dan toch liever saaie witte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb verder ook alleen maar saaie tegels.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel mooi alleen heb ik dan toch liever saaie witte.
Niets mis met saai verder, als alles zoals op die pic zou zijn dan zou ik zelf iig knettergek worden ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb verder ook alleen maar saaie tegels.
Dat is me te strak en steriel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets, en eigenlijk alles wat zwart is ook in het licht grijs ofzo?
[ afbeelding ]
Nee dat wat zwart is mag wel zwart blijven. Zonnebril erbij is ook wel handig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets, en eigenlijk alles wat zwart is ook in het licht grijs ofzo?
[ afbeelding ]
Het rekt vast nog wel wat uit?quote:
Ja die van mij is ook net wat aan de krappe kant. Ik zou er nog wel een ligbad in willen hebben. Ook maar ff proberen uit te rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een badkamer uitrekken, zou dat werken, morgen eens proberen.
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb een stoomkoker. Werkt als een trein.
Noteert, morgen badkamer proberen uit te rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die ban mij is ook net wat aan de krappe kant. Ik zou er nog wel een ligbad in willen hebben. Ook maar ff proberen uit te rekken.
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekken
Ik ga binnenkort weer sporten om te voorkomen dat m'n broeken gaan uitrekken!quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekken
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen ik noem het een vergiet.
Voor jou de uitlegquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.
Hele oude pan, wolkjespan noem ik het. Emaille grijs "bewolkt"
Ik verzamel zulke pannen al jaren.
Ik heb er één van mijn zwemdiploma.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb van Aoibhin een tegeltje gekregen met onze namen erop.
Ow, ging het over een badkamerquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het lukt mag je ook bij mij langskomenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Noteert, morgen badkamer proberen uit te rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer sporten om te voorkomen dat m'n broeken gaan uitrekken!
Zou toch wat zijn als dat echt zou lukken, ik zou alleen niet weten welke kant het op zou moeten rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het lukt mag je ook bij mij langskomen![]()
Mijn badkamer is bij de renovatie gekrompen
Ze hebben hele tegelwand tegen de bestaande wand geplakt. En aangezien het al smal was, merk je het verschil.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.
Ik laat het wel aan mijn parkiet over.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet meer posten nu want wil geen nieuwe openen dus ook geen risico lopen dat ik eventueel weer de laatste ben. Zodat jullie het even weten he.
Ik denk dat jij juist hele leuke TT's kan makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet meer posten nu want wil geen nieuwe openen dus ook geen risico lopen dat ik eventueel weer de laatste ben. Zodat jullie het even weten he.
Ik ken het principequote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.
Hele oude pan, wolkjespan noem ik het. Emaille grijs "bewolkt"
Ik verzamel zulke pannen al jaren.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat jij juist hele leuke TT's kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |