Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]Fucking hell zeg! Vreselijk man!
Maar buiten je oog, verder nog gevolgen er van?
Wiens vraag is dat ...............?quote:
Whehe!quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiens vraag is dat ...............?
Ik merk geen verschilquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen geestelijk maar of ik voor het ongeluk geestelijk wel in orde was is nog maar de vraag.
Daar zit een groot deel van het probleem jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.
Beidequote:Op woensdag 4 maart 2026 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet, die kijkt mij wel eens aan met een blik van; ben jij zo geboren of komt dat van je ongeluk.
FF WACHTEN....quote:
Welke vraag?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n stoomkoker?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:49 schreef maily het volgende:
goeiemiddag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, ik heb een pan met gaatjes in de bodemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|