ToTquote:
Ik zie een contradictie!quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:42 schreef RedShoe het volgende:
We mogen niet klagen over het weer![]()
Wel fris buiten.
Wat is de klachtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wilde net gaan klagen over het weer, maar dat mag niet van RedShoe
Nu je het zegtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie een contradictie!
Maar idd wel lekker zonnig, echter wel fris!
Die is echt verdwenen van FOK!quote:
Even snel dan, ik ben in mei getroffen door een herseninfarct. Ik liep naar de tramhalte en het licht ging uit. Ik had geluk dat het in het openbaar was, mensen zagen het gebeuren en hebben een ziekenauto gebeld. Ik ben alleen blind aan mijn linkeroog, dat gaat niet meer goedkomen.quote:
Ik kijk ook wat meer op de FP, maar hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen van het forum.
Hij komt nog wel op de FP.
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen van het forum.
Hij komt nog wel op de FP.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Op het station:
Sehr geehrte Fahrgäste,
ICE veert hoite bies koilen.
![]()
Als je zo nodig in het Duits moet omroepen, doe het dan goed.
Logisch ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.
Verder ergens anders..
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even snel dan, ik ben in mei getroffen door een herseninfarct. Ik liep naar de tramhalte en het licht ging uit. Ik had geluk dat het in het openbaar was, mensen zagen het gebeuren en hebben een ziekenauto gebeld. Ik ben alleen blind aan mijn linkeroog, dat gaat niet meer goedkomen.
Hij snuffelt soms nog wel wat tussen de paintjes die van hem gemaakt zijn, maar daar ben ik ook al een tijd niet meer mee bezig geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is idd weg schreef ie me.. Alleen zn FP voetbalrubriek blijft ie doen.
Verder ergens anders..
Ja logisch als je hem nergens meer over hoort en dus geen leuke link kunt leggen .quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij snuffelt soms nog wel wat tussen de paintjes die van hem gemaakt zijn, maar daar ben ik ook al een tijd niet meer mee bezig geweest.
Ik gebruikte vaak ook nieuwsberichten en plakte hem er dan in enzo, en soms ook echt random shit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch als je hem nergens meer over hoort en dus geen leuke link kunt leggen .
Daarvoor hebben nu de orange manquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruikte vaak ook nieuwsberichten en plakte hem er dan in enzo, en soms ook echt random shit.
Die olifant in de porseleinen kastquote:
Dat is prima Duitsquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Op het station:
Sehr geehrte Fahrgäste,
ICE veert hoite bies koilen.
![]()
Als je zo nodig in het Duits moet omroepen, doe het dan goed.
Midjequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook wel paintjes van gemaakt!
Ondertussen is het wel degene die het meest in de zeik is genomenquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is een makkelijk figuur om iets lolligs van te maken!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondertussen is het wel degene die het meest in de zeik is genomen![]()
Twitter staat er af en toe vol mee
Ahh wat leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:49 schreef maily het volgende:
goeiemiddag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jij zit ook wel in het warmere deel nuquote:
Vrij fris nog hier.quote:
In de zon is het goed te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die Friesgroningers zijn mooi de klos
quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja jij zit ook wel in het warmere deel nu
Kan je nagaan hoe lekker wij het hebben, en dan vooral marcquote:
Bestaan die wannabe-eskimo's nog na de afgelopen horrorwinter?quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die Friesgroningers zijn mooi de klos
Ze hebben nog wat meer vandie Neanderthaler genen dus die kunnen het wel hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaan die wannabe-eskimo's nog na de afgelopen horrorwinter?
Daar wil ik binnenkort heen, Neaderthalquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat meer vandie Neanderthaler genen dus die kunnen het wel hebben
Die ligt in zijn zwembroek...quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lekker wij het hebben, en dan vooral marc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |