Dame Choco.quote:
quote:
Klopt. Zo maar even de keuken in en kijken wat ik ga maken.quote:
Moet jij zeggen met dat gewelddadige filmpje van de in de OPquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Engerd, ga lekker ergens anders spammen voor we je in het spamtpoic zetten
He, dat zie je heel duidelijk aankomen,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met dat gewelddadige filmpje van de in de OP
Geinig, dat je scherm dan rood wordt Dat heb ik niet, iig niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Werd vanmiddag gebeld, mijn telefoonscherm al helemaal rood,
spamcaller werd al aangegeven
Ik ga ondertussen dan dat spelletje spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Choco ondertussen .........
[ afbeelding ]
Nee, voor dit niet, wel dezequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Choco ondertussen .........
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, voor dit niet, wel dezealvast pakken.
1e die ik zag, kon niet anders natuurlijkquote:
@mario390 Zocht je dit ?quote:
Is natuurlijk ook de bedoeling dat ik gelijk als 1e verschijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1e die ik zag, kon niet anders natuurlijk
Ja goed plan, geen broccoli vandaag, wel een cordon bleuquote:
Sterkte?quote:
Is dit jaren 50?quote:
Ook lekker, eetse.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja goed plan, geen broccoli vandaag, wel een cordon bleu
Die dame met zweep is al overledenquote:
Jaren 50 is wel oud jaquote:
snap alleen nog niet hoe jij die meteoriet hebt overleefd die de dino's wel vernietigdequote:
Nou nou nou nou, zo ken ie wel weer he.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
snap alleen nog niet hoe jij die meteoriet hebt overleefd die de dino's wel vernietigde
Let the games beginquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, zo ken ie wel weer he.
Wiequote:
Ken je klassiekersquote:
Hij heeft wat veel klapjes gehad denk ik met dat spel van hem.quote:
Je mond staat open ..................quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft wat veel klapjes gehad denk ik met dat spel van hem.
Kost wat hersencellen
Klopt, dat zie je goed, is van verbazing.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mond staat open ..................
Uh huh, 'verbazing'quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je goed, is van verbazing.
Er slaat hier niets op holquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt zeker door het weer, je fantasie slaat wat op hol.
Lijkt me niet lekker liggen, maar he, als dat jouw ding is, succes ermeequote:
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?quote:
Nog iets spannends aan het lezen?quote:
Wat reisverhalen eerst en toen watoude kaarten uitgezocht en ben er nu toe overgegaan om me te oriënteren op Corsica omdat ik wellicht daar op vakantie wil gaan deze zomerquote:
Je hebt er een hele reis van gemaakt alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat reisverhalen eerst en toen watoude kaarten uitgezocht en ben er nu toe overgegaan om me te oriënteren op Corsica omdat ik wellicht daar op vakantie wil gaan deze zomer
Whehe!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?
Zal wel pittig zijn als je het binnenland in gaat maar makkelijker langs de kust haha. Ik ga dit jaar op een ebike heb ik besloten omdat ik ook nietprecies weet wat te verwachten qua klimmen en zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt er een hele reis van gemaakt al
Kan je daar een beetje fietsen?
Tot is altijd welkomquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer hier, je maakt het toch niet te gek?
Zal best zwaar zijn, fietsen met een ebike die je daar niet kan opladenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel pittig zijn als je het binnenland in gaat maar makkelijker langs de kust haha. Ik ga dit jaar op een ebike heb ik besloten omdat ik ook nietprecies weet wat te verwachten qua klimmen en zo
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal best zwaar zijn, fietsen met een ebike die je daar niet kan opladen
Dat gaat vast wel lukken ...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]Ook Corsica zal wel elektrisch wat gevorderd zijn ondertussen hoop ik. Ik gok dat er op campings daar ook wel wat te regelen is
Een echte planning, ik gok ..........quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]Ook Corsica zal wel elektrisch wat gevorderd zijn ondertussen hoop ik. Ik gok dat er op campings daar ook wel wat te regelen is
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.quote:
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?quote:
Beetje yolo hoort er bij. Ik heb gepland er te komen en vanaf het moment dat ik de pont daar afstap zie ik wel hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een echte planning, ik gok ..........
Er was een totlokker actiefquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?
Je hebt het in ieder geval gepland en gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje yolo hoort er bij. Ik heb gepland er te komen en vanaf het moment dat ik de pont daar afstap zie ik wel hoor
Dat denk ik ook.quote:
Neuh, ik zit in beiden wat te neuzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je verdwaald of zit dat andere topic weer op slot?
In dat geval, leuk om je hier weer eens te zien.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval, leuk om je hier weer eens te zien.
Jij mag blijven, maily niet.quote:
Hoe is het met je mini-uitvoering?quote:
SBEquote:
Helemaal prima!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met je mini-uitvoering?
Ah, spelen je persoonlijkheden weer op,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn parkiet overleggen.
Ik probeer mijn leven weer een beetje op te pakken dit jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal prima!Die is chronisch super blij (op sommige incidentele momenten na.)
En hoestie daar?
Beter!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven weer een beetje op te pakken dit jaar.
Lijkt mij ook wel een mooie film.quote:
Vorig jaar genoeg ellende meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Maar ik ga nu slapen!Voel me de hele dag al belabberd.
Laterz peeps!
ow .... beetjebeterschap dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Maar ik ga nu slapen!Voel me de hele dag al belabberd.
Laterz peeps!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |