Het zijn toch vooral de leuke momenten en meets die me dierbaar zijn. Zou jammer zijn als het ineens over is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut.Hopelijk blijft het nog wat jaartjes, we gaan het zien.
Die heeft maar één gaatje van onderen.quote:
Met tekst?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een badkamer vol met tegeltjes
Natuurlijk geen tekst, zou zonde zijn van die mooie tegeltjesquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met tekst?
Ik heb ook een wc vol hangen maar zonder tekst.
Hier spreekt een kennerquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft maar één gaatje van onderen.
En als ze allemaal tekst zouden hebben, wordt je denk ik een beetje loco ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen tekst, zou zonde zijn van die mooie tegeltjes
Ahw lief.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb van Aoibhin een tegeltje gekregen met onze namen erop.
Keuken wc en badkamer hierquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een badkamer vol met tegeltjes
Genoeg kanalen, zal vast wel iets tussen zitten.quote:
Maar je hebt nog niet zoiets, van he, dit lijkt me leuk?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Genoeg kanalen, zal vast wel iets tussen zitten.
Niet echt. Ik heb muziek aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet zoiets, van he, dit lijkt me leuk?
Flodder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb deze tegels:Wel mooi alleen heb ik dan toch liever saaie witte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb verder ook alleen maar saaie tegels.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel mooi alleen heb ik dan toch liever saaie witte.
Niets mis met saai verder, als alles zoals op die pic zou zijn dan zou ik zelf iig knettergek worden ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb verder ook alleen maar saaie tegels.
Dat is me te strak en steriel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets, en eigenlijk alles wat zwart is ook in het licht grijs ofzo?
[ afbeelding ]
Nee dat wat zwart is mag wel zwart blijven. Zonnebril erbij is ook wel handig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets, en eigenlijk alles wat zwart is ook in het licht grijs ofzo?
[ afbeelding ]
Het rekt vast nog wel wat uit?quote:
Ja die van mij is ook net wat aan de krappe kant. Ik zou er nog wel een ligbad in willen hebben. Ook maar ff proberen uit te rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een badkamer uitrekken, zou dat werken, morgen eens proberen.
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb een stoomkoker. Werkt als een trein.
Noteert, morgen badkamer proberen uit te rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die ban mij is ook net wat aan de krappe kant. Ik zou er nog wel een ligbad in willen hebben. Ook maar ff proberen uit te rekken.
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekken
Ik ga binnenkort weer sporten om te voorkomen dat m'n broeken gaan uitrekken!quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn broeken een beetje uitrekken
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen ik noem het een vergiet.
Voor jou de uitlegquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.
Hele oude pan, wolkjespan noem ik het. Emaille grijs "bewolkt"
Ik verzamel zulke pannen al jaren.
Ik heb er één van mijn zwemdiploma.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb van Aoibhin een tegeltje gekregen met onze namen erop.
Ow, ging het over een badkamerquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het lukt mag je ook bij mij langskomenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Noteert, morgen badkamer proberen uit te rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer sporten om te voorkomen dat m'n broeken gaan uitrekken!
Zou toch wat zijn als dat echt zou lukken, ik zou alleen niet weten welke kant het op zou moeten rekken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het lukt mag je ook bij mij langskomen![]()
Mijn badkamer is bij de renovatie gekrompen
Ze hebben hele tegelwand tegen de bestaande wand geplakt. En aangezien het al smal was, merk je het verschil.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.
Ik laat het wel aan mijn parkiet over.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet meer posten nu want wil geen nieuwe openen dus ook geen risico lopen dat ik eventueel weer de laatste ben. Zodat jullie het even weten he.
Ik denk dat jij juist hele leuke TT's kan makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet meer posten nu want wil geen nieuwe openen dus ook geen risico lopen dat ik eventueel weer de laatste ben. Zodat jullie het even weten he.
Ik ken het principequote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
zoiets is dit ook, gaat een deksel op de pan en er zit een pan onder met een laagje water wat gaat koken. En dus stoom in het deel boven de gaatjes.
Hele oude pan, wolkjespan noem ik het. Emaille grijs "bewolkt"
Ik verzamel zulke pannen al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |