Beetje zoals het veroveren van de wereld door het christendom nooit is gestopt zekers...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, maar het proberen te veroveren van Europa door Islam is nooit gestopt. Alleen tijdelijk tegengehouden. En nu gaat het door dmv demografie aangzien het niet door geweld kon. En dat komt echt niet door Amerika.
Geen doel, geen plan en Iran heeft men onderschat.quote:
Wat de VS onder Trump lijkt te willen deze regeerperiode is regimes die vijandig tegenover de VS staan in woord en daad tot inkeer brengen. Deze column beschrijft het vrij aardig:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Israël heeft de VS voor het karretje gespannen met het idee van we gaan er keihard in en na 1-2 dagen wil Iran gelijk weer aan de onderhandelingstafel om toe te komen aan de eisen van de VS. Ik denk dat dat het hele idee was. Daarom was Hegseth ook zo incapabel en Trump, zoals altijd, maar wat inconsistent aan het schreeuwen. Het duurt ze te lang.
Laatste keer dat ik pastoors door de straat heen zag rijden op brommertjes om mensen een nekschot te geven is alweer een tijdje geleden moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje zoals het veroveren van de wereld door het christendom nooit is gestopt zekers...
Ik kan me ook niet voorstellen dat iig de Mossad daar niet al heel lang uitgewerkte plannen of scenarios voor heeft, of zelfs slapende cellen heeft daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit is de enige manier waarop regime change zonder invasie een kans van slagen heeft.
Maakt weinig ui, gaat ook voor een heel groot deel over de verzekeraars.quote:
Het lijkt erop dat Trump, Pete Hegseth en zijn adviseur Jack Daniels wat dartpijltjes hebben gegooid in de Situation Room en zo hun plan hebben bepaald.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen doel, geen plan en Iran heeft men onderschat.
Natanyahu aast al 25 jaar op Amerika voor zijn karretje te spannen om Iran aan te vallen. Heeft niks met pijltjes gooien te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Trump, Pete Hegseth en zijn adviseur Jack Daniels wat dartpijltjes hebben gegooid in de Situation Room en zo hun plan hebben bepaald.
Het interview op CNN met Trump is helemaal om te gieren. Hij had echt niet gedacht dat de golfstaten zo zouden worden aangevallen door Iran.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Trump, Pete Hegseth en zijn adviseur Jack Daniels wat dartpijltjes hebben gegooid in de Situation Room en zo hun plan hebben bepaald.
Iran is een dorstige kat in doodsnood en is bang dat de watertoevoer volledig afgesloten gaat worden,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het interview op CNN met Trump is helemaal om te gieren. Hij had echt niet gedacht dat de golfstaten zo zouden worden aangevallen door Iran.
quote:AI-overzicht
Iran kampt eind 2025 en begin 2026 met een acute watercrisis die neigt naar een nationale ramp, met name rond de hoofdstad Teheran.
Door aanhoudende droogte, wanbeheer en verbruik van ruim 3.600 liter per persoon per dag, raken de stuwmeren vrijwel leeg. De overheid zoekt wanhopig naar water in buurlanden.
Kernpunten van de watercrisis:
"Day Zero" dreiging: Miljoenen inwoners, vooral in Teheran, riskeren een volledig gebrek aan drinkwater nu de grootste dammen bijna droogstaan.
Wanbeheer: Naast klimaatverandering wordt de crisis verergerd door het verbouwen van dorstige gewassen in droge gebieden en inefficiënt watergebruik.
Maatregelen: De overheid roept op tot drastische besparingen, sluit in sommige wijken het water af, en overweegt import van water.
quote:AI-overzicht
De zomer van 2026 in Iran (juni, juli, augustus) wordt naar verwachting, net als voorgaande jaren, heet tot extreem heet.
Gezien de mondiale klimaatprognoses is het zeer waarschijnlijk dat 2026 een van de warmste jaren ooit zal zijn.
Echt totale idioten daarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen doel, geen plan en Iran heeft men onderschat.
Wanneer zag je een Iman dat doen bij jou in de straat?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik pastoors door de straat heen zag rijden op brommertjes om mensen een nekschot te geven is alweer een tijdje geleden moet ik zeggen.
Al die onderscheppingen door patriots en andere raketten zijn leuk, maar wel duur. Ze kunnen beter kijken naar goedkopere oplossingen, interceptor drones of zoals Oekraïne met gewoon automatische geweren.quote:
18 augustus 2052quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wanneer zag je een Iman dat doen bij jou in de straat?
Op de lokale Dubai subreddit denkt ment dat het consulaat van de VS geraakt is. Maar dat zijn alleen maar snelle ooggetuigen.quote:
Die grondstoffen kun je voor duizenden toepassingen gebruiken. Moeten we vanaf nu bij iedere levering van chemische grondstoffen een papier laten ondertekenen dat ze het niet gaan gebruiken om hopen mensen te vermoorden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb het over de periode ervoor toen Saddam de Koerden kalt stelde. Wat dat betreft had Frankrijk zat boter op het te bolle hoofdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |