wat had je nu verwachtquote:
Haha, dom van me jaquote:
Celine ja, die had iets schattigs zo dom was ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, dom van me ja
Ik was de vraag van Celine ook even vergeten; waarom vogels in de lucht eigenlijk niet zinken
Nou we weten al wie er gemixt gaat worden.quote:
Ja die vond ik desondanks ook wel leuk, had niks kwaads in zich en als ze wat vond zei ze het ook gewoon (toen ze eenmaal gewend was).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Celine ja, die had iets schattigs zo dom was ze.
Week geleden ook al en nu is ze 3 potten chocopasta met koekjes en een aantal frikandellen met mayo verder verder.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Roxy wil van de kilo's af
[ afbeelding ]
Maar waarom weet Chest dat al ruim voor de opdracht.. raarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou we weten al wie er gemixt gaat worden.
verkeerd gekniptquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar waarom weet Chest dat al ruim voor de opdracht.. raar
[ afbeelding ]
Het staat toch bijna letterlijk op het scherm, iedereen vermoed een wissel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar waarom weet Chest dat al ruim voor de opdracht.. raar
[ afbeelding ]
Daar staat letterijk nix... mix en match getallen en maak een belangrijke beslissing, kan net zo goed boodschappengeld zijn of benoemen van weer een Rat, Schaap, Schorpioen of LuL vd Weekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat toch bijna letterlijk op het scherm, iedereen vermoed een wissel.
Mix en Match zegt toch al genoegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar staat letterijk nix... mix en match getallen en maak een belangrijke beslissing, kan net zo goed boodschappengeld zijn of benoemen van weer een Rat, Schaap, Schorpioen of LuL vd Week
Maar elke cyclus een wisseltje inbouwen is wel in de lijn der verwachtingen
Neuh.. niet echt, het is dat we al bijna een week weten hoe de vork in de steel gaat straksquote:
Als er iemand van team moet wisselenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. niet echt, het is dat we al bijna een week weten hoe de vork in de steel gaat straks
( Let op Spoiler Alert...)
Nou als ik het niet had geweten van die wissel haalde ik het toch duidelijk uit de boodschap.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar staat letterijk nix... mix en match getallen en maak een belangrijke beslissing, kan net zo goed boodschappengeld zijn of benoemen van weer een Rat, Schaap, Schorpioen of LuL vd Week
Maar elke cyclus een wisseltje inbouwen is wel in de lijn der verwachtingen
Omdat het nu toevallig in een spelletjesvorm gegoten gaat worden ipv een dooie ZB in de brievenbus is niet voor iedereen duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik het niet had geweten van die wissel haalde ik het toch duidelijk uit de boodschap.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het nu toevallig in een spelletjesvorm gegoten gaat worden ipv een dooie ZB in de brievenbus is niet voor iedereen duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Die wissel zagen we inderdaad al aankomen. Net als wat daarna de verhaallijn gaat worden..roland was degene met het andere bandje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nee Melvin, en ik kreeg het gevoel dat Chess niet eens terug wil naar Thomas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
roland was degene met het andere bandje toch?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Die wissel zagen we inderdaad al aankomen. Net als wat daarna de verhaallijn gaat worden..Terwijl een wissel van Frank naar de Gieren om daar Cyntia het leven zuur te maken meer effect zou hebben, waarom altijd met diezelfde neuksetjes klierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wissel zal wel met een spel of ballenbak gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Terwijl een wissel van Frank naar de Gieren om daar Cyntia het leven zuur te maken meer effect zou hebben, waarom altijd met diezelfde neuksetjes klieren
Ja zat spelletjes te bedenken, fotomemory, boogschieten op foto's, ballonnetjes schieten met Bondnamen erin, verzin er zelf maar wat bijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De wissel zal wel met een spel of ballenbak gaan.
Dat heb ik met Chessquote:Op woensdag 4 maart 2026 00:04 schreef Willewa het volgende:
Nou Ricky is voor mij vandaag gepromoveerd van sukkel naar een echte kneus. Wat een stoker.
Chess en Melvinquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen wacht ik af wanneer die beoogde wissel van Roxy en Melvin gaat plaatsvinden, en hoe die Gamefuck gemolken gaat worden
Jahaahh ... dat is al een week bekend vanwege een pic waarin de gewisselde staan.. Hoe ze het deze keer gaan doen is de vraagquote:
Waarom heb je het dan over wissel van Roxy en Melvin als het om Chess en Melvin gaat!?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahaahh ... dat is al een week bekend vanwege een pic waarin de gewisselde staan.. Hoe ze het deze keer gaan doen is de vraag
Dus omdat hij kan weten dat vrouwen op knap en lang vallen, moet hij rekening houden met de mogelijke minderwaardigheids-issues van Robert en mag hij hem vooral niet plagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar gedrag van Ricky, dat plagen terwijl je iemand niet kent en zelf ook wel weet dat vrouwen over het algemeen op lang en knap vallen. Komt een beetje superieur over, zeker richting een kleinere gast. Des te meer als je nog helemaal geen connectie hebt omdat je net binnen bent. Komt gewoon provocerend over. Hij weet dat zelf ook echt wel, precies daarom vind ik het vooralsnog een beetje een sukkel.
En tuurlijk zit er wat jaloezie, maar dat heeft Ricky dus zelf in de hand gewerkt met die opmerkingen. En Roxy is ook zeker niet zuiver in deze dus.
Maar goed, ik denk er blijkbaar anders over dan een paar hier. Is ook prima, maar heeft niet zoveel zin om heel lang over door te discussiėren ;p Ik ga er toch niet anders over denken en anderen denk ik ook niet. All good
Ik vergis die twee nog wel eensquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over wissel van Roxy en Melvin als het om Chess en Melvin gaat!?
Niet gek; 1 pot nat dat hele stook-kliekjequote:Op woensdag 4 maart 2026 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vergis die twee nog wel eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |