Ik vind het gewoon raar gedrag van Ricky, dat plagen terwijl je iemand niet kent en zelf ook wel weet dat vrouwen over het algemeen op lang en knap vallen. Komt een beetje superieur over, zeker richting een kleinere gast. Des te meer als je nog helemaal geen connectie hebt omdat je net binnen bent. Komt gewoon provocerend over. Hij weet dat zelf ook echt wel, precies daarom vind ik het vooralsnog een beetje een sukkel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De reden dat hij denkt dat hij achter Roxy aanzit? Ik zie een ietwat jaloersig mannetje die nogal wat medestanders heeft in Salar, Noah en Thomas.
Je snapt m’n punt niet helemaal denk ik. Maar goed, let’s leave itquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook, jaloezie. Ricky heeft niet zo'n bloempotkapsel, is groter, ziet er beter uit en wordt door Robert gezien als regelrechte concurrent. Zeker omdat zijn meisje ook nog eens gezellig doet met Ricky en bij hem in een bondje zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
vraag me af wat Kirstie er doetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Middelbare school gedoe... Kristie's uitdrukking hier is dan ook treffend!
Een weekje chillen? Wachten op haar rolletjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af wat Kirstie er doet
behalve hangen op de bank
Oh, is dat waar het gedoe over gaat? Dan heeft hij wel gelijk ja. Maa het is net als met alles, als chess, Mercedes of Roxy wat doet is het altijd heel iets anders dan dat het een frank , Erik ,Ricky ofzo is. Naar stel en die kleine Robert heeft zich er in mee laten trekken wat zonde is want hij had wel wat beters kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Erik werd destijds verguisd toen hij een afgelikt mes terugzette in de pindakaas. Ik vind dit net zo goor. Dippen, bijten en weer dippen. En straks de deksel erop en weer terug in de kast. Ik vind het helemaal geen rare vraag van Ricky of ze de volgende keer wel een mes wil gebruiken. En dan dat obstinate "Nee" van haar erachteraan en vervolgens Robert die effe stoer wil doen.
Ricky kan best Robert zodanig op de kast krijgen dat hij rood krijgt, die jongen heeft anger issues.
Ja want Robert weet ook dat Ricky het niet over kikkerogen heeft gehad maar zijn vriendinnetje wel, toen hield hij ook zijn smoel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh, is dat waar het gedoe over gaat? Dan heeft hij wel gelijk ja. Maa het is net als met alles, als chess, Mercedes of Roxy wat doet is het altijd heel iets anders dan dat het een frank , Erik ,Ricky ofzo is. Naar stel en die kleine Robert heeft zich er in mee laten trekken wat zonde is want hij had wel wat beters kunnen laten zien.
koekje in der giechel, lik pasta, hapje , lik pasta hapjequote:
vind het wel grofquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
koekje in der giechel, lik pasta, hapje , lik pasta hapje
en ja je weet nooit wat er verder in die mond heeft gezeten al was het alleen maar het idee
Het is grof maar zo aso als zij die pot aan het leegVRETEN is ......quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel grof
maar hoe Roxy er nu bij zit niet raar
Ze hadden net gedoucht, daar zal ook wel het één en ander gebeuren. Hup recht voor zijn raap ik hou er van. Die pot chocopasta had ze van mij mogen houden. En de volgende gaat op slotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel grof
maar hoe Roxy er nu bij zit niet raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |