koekje in der giechel, lik pasta, hapje , lik pasta hapjequote:
vind het wel grofquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
koekje in der giechel, lik pasta, hapje , lik pasta hapje
en ja je weet nooit wat er verder in die mond heeft gezeten al was het alleen maar het idee
Het is grof maar zo aso als zij die pot aan het leegVRETEN is ......quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel grof
maar hoe Roxy er nu bij zit niet raar
Ze hadden net gedoucht, daar zal ook wel het één en ander gebeuren. Hup recht voor zijn raap ik hou er van. Die pot chocopasta had ze van mij mogen houden. En de volgende gaat op slotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel grof
maar hoe Roxy er nu bij zit niet raar
Hoor hem niet over klagen ocer zijn gewichtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Frank
allemaal chocopasta zit in die benen
misschien moet Frank even kijken naar zijn eigen appelvorm
3 rondjes en bekafquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:42 schreef JJ76 het volgende:
Ach ze wil afvallen dus gaat rennen..... en erna vast weer vreten.
Leuke gozer welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef schetterklep het volgende:
Ik waardeer die Ricky toch wel. Geen lelijke jongen ook nog en n beetje recht voor de raap
Hoho, wel op de slippers he!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
4 rondjes en Rox is het al zat![]()
[ afbeelding ]
er wordt vaak heel raar gekniptquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
iedereen denkt dat er iets gaat gebeuren
Chess zegt, we moeten tijdens het feestje heeeel scherp blijven
Ja, Chess was met SCAAP en SCHAPEN verwarring aan het zaaien ...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
huh Frank krijgt de schuld van Mercedes dat ze het niet hebben gered
Chess had het aantal toch ook niet goed?
Chess had het wel goed, maar ze hadden al heel weinig tijd dus lullig om één iemand de schuld te geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
huh Frank krijgt de schuld van Mercedes dat ze het niet hebben gered
Chess had het aantal toch ook niet goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |