Mercedes kan zeker stoken , maar blijkbaar heeft niemand dat doorquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:44 schreef Chea49 het volgende:
Roxy die zich opeens druk maakt om haar figuur en meteen een pot met chocopasta leeg gaat vreten met een koekje wat ze dubbel dipt? Je ziet haar elke aflevering groeien en dat is niet zo vreemd. Mercedes vertelde haar dan ook duidelijk dat haar al bestaande putjes in de bovenbenen nu nóg zichtbaarder worden. Van je vriendin moet je het hebben.![]()
Mercedes kan ook lekker stoken hoor en getuigt ook van een enorme onzekerheid. Die vraagt zich nu pas af óf het wel iets zou kunnen worden met Salar buiten de loods. Ze hebben toch geen relatie beweerden ze zelf? Ook heeft ze een enorme schaamte t.o.v. het gedrag van haar vader. Had zich niet kunnen verdedigen door de shok die zijn woorden bij haar teweeg heeft gebracht. En dan straks natuurlijk Salar de schuld geven die vanaf dag 1 al duidelijk was.
En Noa weet niet wat het woord maand betekent.![]()
En Frank heeft de staande verlichting buiten niet goed geteld, poehoe.![]()
En ik zeg dat ik dat met haar hebquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik had het over Ricky 😅
ja jammer eigenlijkquote:
als het aan Noah ligt ruilt hij met slaapkamerquote:
Helder licht.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het aan Noah ligt ruilt hij met slaapkamer
Die gaat het verwerken met een duitse schlagerquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Benieuwd hoe Roland dit gaat verwerken in z'n sorry routine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |