Wat die bepaalde gekken betreft lopen hier vooral fans of in ieder geval apologeten van Poetin rond. Fans van het Iraanse regime heb ik hier nog nauwelijks voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Poetin en het Iraanse regime zijn fantastisch volgens bepaalde gekken.
Mensen lijken de gave tegenwoordig te missen om nog een genuanceerde blik te hebben. Dus beseffen dat niet alles zwart-wit is maar er een gigantisch groot grijs gebied is waarin Trump, Poetin, Khamenei etc. allemaal dictators zijn maar ook misschien soms gelijk kunnen hebben of goede dingen kunnen doen. Naja Khamenei dan misschien niet zo zeer ...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, maar niet iedereen ziet het zo zwart wit. Het is niet dat ze óf supergoed óf superslecht zijn. Je hoeft niet puur voor of tegen ze zijn, vinden dat ze allemaal moeten blijven leven of allemaal de dood verdienen. Maar dan moet je er wel over nadenken.
Maar niet niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat die bepaalde gekken betreft lopen hier vooral fans of in ieder geval apologeten van Poetin rond. Fans van het Iraanse regime heb ik hier nog nauwelijks voorbij zien komen.
Er zijn nogal veel mensen die zo tegen het westen zijn dat ze China, Rusland en zelfs Iran steunen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Poetin en het Iraanse regime zijn fantastisch volgens bepaalde gekken.
Jij vind dat de VS, als Wereldpolitie, alle dictators en hun aanhangers moet wegbombarderen? Zoals in Irak? Waar het nu weer hetzelfde is? Of zoals in Afghanistan, waar de Taliban de macht heeft overgenomen? Je schiet een paar honderdduizend onschuldige burgers neer, pakt de dictator op of schiet hem af en dan ... is het een tijdje later nog veel erger geworden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mensen lijken de gave tegenwoordig te missen om nog een genuanceerde blik te hebben. Dus beseffen dat niet alles zwart-wit is maar er een gigantisch groot grijs gebied is waarin Trump, Poetin, Khamenei etc. allemaal dictators zijn maar ook misschien soms gelijk kunnen hebben of goede dingen kunnen doen. Naja Khamenei dan misschien niet zo zeer ...
Och geen idee zo idioot dat er geen enkele mafkees op fok te vinden is die het propageert. Dat het hek van BNW niet permanent op slot zit helpt niet mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:56 schreef Red_85 het volgende:
het Iraanse regime heb ik hier nog nauwelijks voorbij zien komen.
Die types die daar met foto's van Khameini en de vlag van zijn bloederig regime wapperen komen op voor internationaal recht, voor vrede en voor mensenrechten...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Opkomen voor internationaal recht, opkomen voor vrede en voor mensenrechten.
Vies he! Ze moeten zich schamen.
Dat heeft ie gezegd ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:08 schreef Akathisia het volgende:
Lees ik zojuist nou dat Trump laarzen op de grond niet uitsluit?
Ik snap dan ook niet waarom je nog reageert op die trol, ik laat hem gewoon links liggen. Hij verziekt elk topic waarin hij opduikt en constant hetzelfde langspeelplaatje afdraait. Daar mag best wel eens wat aan gedaan worden overigens.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus wat ik bedoelde met projectie. Je doet exact datgene waar je anderen van beticht.
En mij beschuldigen van het nooit met inhoudelijke argumenten komen is helemaal bijzonder. Ik kom geregeld met lange epistels aan posts waarin talloze bronnen en statistieken aanhaal.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:08 schreef Akathisia het volgende:
Lees ik zojuist nou dat Trump laarzen op de grond niet uitsluit?
Schrikbarend ja. USA is niet perfect, verre van zelfs, maar het kan echt nog erger.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel mensen die zo tegen het westen zijn dat ze China, Rusland en zelfs Iran steunen.
En die groep groeit ook nog flink.
Je hebt in de VS twee soorten Trumpisten:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Support onder de echte MAGA in de US is ook niet zo hoog hoor, er was beloofd "America First" en geen oorlogen want een echte "dealmaker" en "a great negotiator".
Wat Nederlandse MAGA aanhangers er op een forum van vinden doet er niet zoveel toe, die hebben straks geen stemrecht bij de midterms. De bevolking wel.
Mensen met een goede opleiding krijgen vaak ook een harde plassertje van een “sterke” leider.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Over het algemeen krijgen de mensen de leiders die ze willen hebben. Als je dat wilt veranderen moet je ze allemaal een goede opleiding geven, zonder verplichte godsdienstles. Zodat ze een sociale en democratische leider kiezen.
lolquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:27 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon wapens droppen boven Iran, want wat ze nu doen leidt helemaal tot niks.
Het moet vanuit het volk komen toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
er zijn een heleboel mensen Iran die een hele grote hekel hebben aan Iran en de VS ... laten we die gaan bewapenen
lijkt gewoon in orde, vaak is de schietstoel ook niet heel goed voor de gezondheid (wel beter dan blijven zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog een Amerikaanse piloot die geraakt was en op de grond door lokale bevolking in Kuwait begroet word:
[ x ]
sure maar willekeurig wapens strooien lijkt me niet in het voordeel van 'het volk' omdat iedereen ze op kan rapenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het moet vanuit het volk komen toch?
Nou ja, het is wel een goed punt dat er op dit moment voor het volk gewoon weinig mogelijkheden zijn om de macht terug te pakken, ook omdat mensen geen wapens hebben om zich te verdedigen. Momenteel is het wachten op vrijwillige capitulatie van de Revolutionaire Garde en het overige leiderschap van Iran, wat misschien wel gaat gebeuren, maar misschien ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:27 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon wapens droppen boven Iran, want wat ze nu doen leidt helemaal tot niks.
Geen mogelijkheden. Capituleren gaan ze niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een goed punt dat er op dit moment voor het volk gewoon weinig mogelijkheden zijn om de macht terug te pakken, ook omdat mensen geen wapens hebben om zich te verdedigen. Momenteel is het wachten op vrijwillige capitulatie van de Revolutionaire Garde en het overige leiderschap van Iran, wat misschien wel gaat gebeuren, maar misschien ook niet.
Sowieso 'het volk' doet alle complexiteit in het land te kort. Het kan ook maar zo uitmonden in een stammenstrijd met veel facties en een enorme stroom vluchtelingen richting Europa tot gevolg om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure maar willekeurig wapens strooien lijkt me niet in het voordeel van 'het volk' omdat iedereen ze op kan rapen
Burgeroorlog. Gigantisch veel volken in Iran ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso 'het volk' doet alle complexiteit in het land te kort. Het kan ook maar zo uitmonden in een stammenstrijd met veel facties en een enorme stroom vluchtelingen richting Europa tot gevolg om maar wat te noemen.
ik wordt zo moe van dat gezeur om die enorme vluchtelingenstroom bij letterlijk ieder onderwerpquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso 'het volk' doet alle complexiteit in het land te kort. Het kan ook maar zo uitmonden in een stammenstrijd met veel facties en een enorme stroom vluchtelingen richting Europa tot gevolg om maar wat te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |