hmm je klinkt niet als een typische manquote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel geregeld aanbod gekregen van mannen om wat te doen, maar leek me nooit enorm interessnt.
HamiltonGOD, Crashtappen, Verstappenfappersquote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halen
Hier ging het wel over ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facturen schrijf ik zelf. Belastingdingen heb ik uitbesteed.
Zou user Paxcon toen wel gedaan hebben, boh.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm je klinkt niet als een typische man
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
tcg shop simulator staat op de xbox gamepass. heb 'm even te installeren gezet.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen dure accountant voor nodig.
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
En je hier ook net even wat meer kan zeggen (binnen de grenzen van de policy natuurlijk).quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.
En we hier een beetje onderling erover kunnen praten zonder dat er meteen een JA MAAR tussendoor komt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.
Volgens mij heeft FOK! geen verplichting tot een jaarrekening. Althans niet een die 2000 moet kosten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.
Nice. Ben benieuwd naar jouw verhalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
tcg shop simulator staat op de xbox gamepass. heb 'm even te installeren gezet.
Dat was dan ook de mijne, wat daadwerkelijk een BV is.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! geen verplichting tot een jaarrekening. Althans niet een die 2000 moet kosten.
Volgende vreetmeet bij sexpaleis Nattekatquote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Hinge is nu al een groot succes.
Of dat is gewoon nieuw account bonus.
Zal dat tweede wel zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Hinge is nu al een groot succes.
Of dat is gewoon nieuw account bonus.
Denk dat Danny mogelijkheid zag tot een extratje op de korte termijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Wat ook wel bijzonder was is dat FOK! coronaschulden heeft.
Hoe dan
Wist je niet dat Fok ook drie maanden dicht moest?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
Was het verhaal toen niet dat er ineens veel minder aan advertentie inkomsten was dan verwacht?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
Ja, mkb heeft die verplichting wel. Maar FOK! valt daar niet onder, gok ik zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook de mijne, wat daadwerkelijk een BV is.
en dan heb je nog een dure..quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.
Wil ik bij Bumble ookquote:
Ja, die zat op de verzamelfactuur altijd. Jaarrekening, wat uren hier en daar voor advies, btw-aangifte en weet ik het.quote:
alleen als dat mkb 15 miljoen omzet/meer dan 50FTE heeft/balans meer dan 7.5mln bedraagt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mkb heeft die verplichting wel. Maar FOK! valt daar niet onder, gok ik zo.
wat jij beschrijft betaal ik met meerdere bedrijven zo'n beetje de helft voor..quote:Op maandag 2 maart 2026 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar daarom dat ik zo sta te kijken van die adminkosten. WAT DOEN ZE DAN.
Ja, daarom. Ik ben administrateur. En snap dan ook niet dat er een accountant wordt ingehuurd.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen als dat mkb 15 miljoen omzet/meer dan 50FTE heeft.
Anders is een administrateur voldoende. En die zijn een bijzonder stuk goedkoper dan een accountant.
Ik betaal dus helemaal niks.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat jij beschrijft betaal ik met meerdere bedrijven zo'n beetje de helft voor..
ja ok oke økequote:Op maandag 2 maart 2026 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik betaal dus helemaal niks.
Maar BV, dus jaarrekening moest.
Zeeuwen zijn er.quote:
Maar ik ben in Brabant nu.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze lopen zoals altijd een beetje achter in Zeeland
Drenthe loopt wel vaker wat achterquote:
Oh jee, dan is er wel wat aan de hand.quote:
RIP ik dan maar.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, dan is er wel wat aan de hand.
Luchtalarm waardig. Tonijn is al smerig. Laat staan op koude pizza.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef essnhills het volgende:
Ik zit buiten in de zon
Koude pizza tonijn eten
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luchtalarm waardig. Tonijn is al smerig. Laat staan op koude pizza.
Kwiwi geen zin meer in hier?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht. Leuke aanbieding.
https://www.amazon.nl/dp/B0DG5X7868
@:kwiwi als je dit nog leest
Das je onderbewuste.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:59 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat er hier ineens een tabblad open met Thailand.@:bitterbal Ko Samui staat erbij. Heb jij het daar over gehad ofzo?
Ik heb een kiep rendang verspakket gehaald netquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb kieeeeeep teriyaki met rijst en wortel en spinazie.
Ik ga lamsgehaktballetjes eten met patatquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb kieeeeeep teriyaki met rijst en wortel en spinazie.
ja herkenbaar welquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zin in pizza maar ik heb vaak zoiets van 'was dat het? zonde van de calorieën'. This could have been a hamburger.
Aww lammetjequote:Op maandag 2 maart 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga lamsgehaktballetjes eten met patat
Tonijnquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou user Paxcon toen wel gedaan hebben, boh.
Baby shoarmaquote:
Iets bekend over gewonden?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 appartementen beschadigd door de brand. Men vermoed brandstichting.
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 appartementen beschadigd door de brand. Men vermoed brandstichting.
dan pak je een ijsjequote:
Goed ideequote:
ja ik denk ik zal eens een goed idee gevenquote:
quote:
Wel een goeie smoes om even naar de overkant te gaan jaquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie smoes om even naar de overkant te gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |