Drenthe loopt wel vaker wat achterquote:
Oh jee, dan is er wel wat aan de hand.quote:
RIP ik dan maar.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, dan is er wel wat aan de hand.
Luchtalarm waardig. Tonijn is al smerig. Laat staan op koude pizza.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef essnhills het volgende:
Ik zit buiten in de zon
Koude pizza tonijn eten
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luchtalarm waardig. Tonijn is al smerig. Laat staan op koude pizza.
Kwiwi geen zin meer in hier?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht. Leuke aanbieding.
https://www.amazon.nl/dp/B0DG5X7868
@:kwiwi als je dit nog leest
Das je onderbewuste.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:59 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat er hier ineens een tabblad open met Thailand.@:bitterbal Ko Samui staat erbij. Heb jij het daar over gehad ofzo?
Ik heb een kiep rendang verspakket gehaald netquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb kieeeeeep teriyaki met rijst en wortel en spinazie.
Ik ga lamsgehaktballetjes eten met patatquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb kieeeeeep teriyaki met rijst en wortel en spinazie.
ja herkenbaar welquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zin in pizza maar ik heb vaak zoiets van 'was dat het? zonde van de calorieën'. This could have been a hamburger.
Aww lammetjequote:Op maandag 2 maart 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga lamsgehaktballetjes eten met patat
Tonijnquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou user Paxcon toen wel gedaan hebben, boh.
Baby shoarmaquote:
Iets bekend over gewonden?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 appartementen beschadigd door de brand. Men vermoed brandstichting.
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 appartementen beschadigd door de brand. Men vermoed brandstichting.
dan pak je een ijsjequote:
Goed ideequote:
ja ik denk ik zal eens een goed idee gevenquote:
quote:
Wel een goeie smoes om even naar de overkant te gaan jaquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie smoes om even naar de overkant te gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |