hmm je klinkt niet als een typische manquote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel geregeld aanbod gekregen van mannen om wat te doen, maar leek me nooit enorm interessnt.
HamiltonGOD, Crashtappen, Verstappenfappersquote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halen
Hier ging het wel over ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facturen schrijf ik zelf. Belastingdingen heb ik uitbesteed.
Zou user Paxcon toen wel gedaan hebben, boh.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm je klinkt niet als een typische man
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
tcg shop simulator staat op de xbox gamepass. heb 'm even te installeren gezet.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen dure accountant voor nodig.
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
En je hier ook net even wat meer kan zeggen (binnen de grenzen van de policy natuurlijk).quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.
En we hier een beetje onderling erover kunnen praten zonder dat er meteen een JA MAAR tussendoor komt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we hier bepaalde posters even niet hebben.
Volgens mij heeft FOK! geen verplichting tot een jaarrekening. Althans niet een die 2000 moet kosten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.
Nice. Ben benieuwd naar jouw verhalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
tcg shop simulator staat op de xbox gamepass. heb 'm even te installeren gezet.
Dat was dan ook de mijne, wat daadwerkelijk een BV is.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! geen verplichting tot een jaarrekening. Althans niet een die 2000 moet kosten.
Volgende vreetmeet bij sexpaleis Nattekatquote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Hinge is nu al een groot succes.
Of dat is gewoon nieuw account bonus.
Zal dat tweede wel zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Hinge is nu al een groot succes.
Of dat is gewoon nieuw account bonus.
Denk dat Danny mogelijkheid zag tot een extratje op de korte termijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Wat ook wel bijzonder was is dat FOK! coronaschulden heeft.
Hoe dan
Wist je niet dat Fok ook drie maanden dicht moest?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
Was het verhaal toen niet dat er ineens veel minder aan advertentie inkomsten was dan verwacht?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan
Ja, mkb heeft die verplichting wel. Maar FOK! valt daar niet onder, gok ik zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook de mijne, wat daadwerkelijk een BV is.
en dan heb je nog een dure..quote:Op maandag 2 maart 2026 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, accountant is handig om te hebben (belastingen en loonadmin ontzorgen enzo), maar deze vraagt domweg bijzonder veel. Ik was voor loonadmin ¤50 per maand kwijt en verder ¤2000 per jaar voor de jaarrekening. En da's daadwerkelijk MKB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |