Daarom vragen veel mensen om een plan, een visie.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Veel mensen hebben ook een abonnement gekregen, ook heel leuk voor nu maar daar heeft die volgende maand al geen zak meer aan natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft wel een bodemloze put zo.
hmmquote:Op maandag 2 maart 2026 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
5000 om FOK! te onderhouden en 3000 voor zijn salaris.
Eens. Dat is nu eenmalig leuk. Maar is ook geen structurele oplossing.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook een abonnement gekregen, ook heel leuk voor nu maar daar heeft die volgende maand al geen zak meer aan natuurlijk.
Dit is waarom ik ook niet meer zomaar doneer. Er werd een heel donker verhaal door hem gedeeld over de staat van de financiën, dit is geen put waar FOK! met wat donaties zomaar uit getrokken kan worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Te weinig maar exacte bedragen weet ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
en is er bekend wat er maandelijks binnenkomt?
Iets van 600 of zo, dacht ik. Maar geen idee of dat klopt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
en is er bekend wat er maandelijks binnenkomt?
Sowieso doneren mensen nu weer massaal (en abonnementen uitdelen) maar dat komt straks ook wel weer stil te liggen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is waarom ik ook niet meer zomaar doneer. Er werd een heel donker verhaal door hem gedeeld over de staat van de financiën, dit is geen put waar FOK! met wat donaties zomaar uit getrokken kan worden.
En ik denk dat heel veel anderen er ook zo over denken. Als er een goed plan wordt gedeeld dat met donaties op gang geholpen kan worden, ga je een veelvoud binnenhalen van wat er nu binnen komt.
600 of 800 per maand gaat naar een administratiekantoor ofzo. Maar daar was iedereen over het eens dat dat echt zwaar weggegooid geld is.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
waarom kost dat 5000 euro of is dat geen vreemd bedrag?
De accountant kost al 600 p/m.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Bijdrage voor medewerkers zit daar geloof ik in. Serverkosten. Administratie etc.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja het was een heel lijstje.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijdrage voor medewerkers zit daar geloof ik in. Serverkosten. Administratie etc.
Maar goed, ii wacht even totdat er een plan ligt voordat ik de poeplat trek.
Jij werkt toch op een school? Neem de kids mee naar buiten, leer ze wat over bloemetjes en bijtjes en zoquote:Op maandag 2 maart 2026 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan op werk, helaas.
Hopelijk blijft het nog even aan.
Hij zegt er iets van 12 uur per dag mee bezig te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu dit. wil best wat extra doneren maar dat is gewoon echt een hoog bedrag per maand.
en voor danny is het een fulltime baan ook?
Geen blessures he.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuw pr op de bench, 55kg.
Dit was wel echt mijn max, jezus. Ging maar net goed.
Volgende week even vragen of collega me spot.
Maar ga je dan elke maand doneren? Want ik kan me dus moeilijk voorstellen dat mensen nu elke maand massaal blijven doneren. En als het ene financiële gat is gedicht met de donaties dan komt de andere er alweer aan natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu dit. wil best wat extra doneren maar dat is gewoon echt een hoog bedrag per maand.
en voor danny is het een fulltime baan ook?
Ja met content zoeken voor de FP. Daar word je toch niet gelukkig van manquote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zegt er iets van 12 uur per dag mee bezig te zijn.
Zijn bij hoofstuk bloed in de onderbouw, en gaswisseling in de bovenbouw. Helaas niet erg praktisch nu.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij werkt toch op een school? Neem de kids mee naar buiten, leer ze wat over bloemetjes en bijtjes en zo
Ik ben ook wel benieuwd wat ie dan allemaal doet op zo'n dag. Zal vast niet alleen maar tettenfoto's bij elkaar zoeken zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
nou dat is wel een flinke fulltime baan danquote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zegt 80 tot 100 uur per week te werken.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is wel een flinke fulltime baan dan
kan beter in de bijstand gaan zitten dan. WW of zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zegt 80 tot 100 uur per week te werken.
nou ja bv zeg maar wat . ik zou best 25 euro per maand willen betalen als dat de boel in de lucht houdt omdat ik elke dag met jullie fok. Net zoals spotify of netflix ofzo , daar betaal ik ook elke maand voor en dat gebruik ik denk ik minder dan fok.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ga je dan elke maand doneren? Want ik kan me dus moeilijk voorstellen dat mensen nu elke maand massaal blijven doneren. En als het ene financiële gat is gedicht met de donaties dan komt de andere er alweer aan natuurlijk.
Nee, dat is leuk om erbij te doen, maar klinkt onhoudbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met content zoeken voor de FP. Daar word je toch niet gelukkig van man
Persoonlijk vraag ik me sowieso af (wat jij ook vroeg volgens mij). Wat is het plan als dit überhaupt wegvalt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan beter in de bijstand gaan zitten dan. WW of zo.
Ik kijk ook weleens 12 uur per dag naar tietenfotos, maar dan heb ik vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat ie dan allemaal doet op zo'n dag. Zal vast niet alleen maar tettenfoto's bij elkaar zoeken zijn.
Jammer dat daar dan zo weinig van te merken is.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zegt 80 tot 100 uur per week te werken.
heb je dat niet gezien na een paar uurquote:Op maandag 2 maart 2026 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk ook weleens 12 uur per dag naar tietenfotos, maar dan heb ik vakantie.
Ja daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Hoeft ook niet, maar misschien is het (in ieder geval voor hem) toch wel iets om over na te gaan denken.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Persoonlijk vraag ik me sowieso af (wat jij ook vroeg volgens mij). Wat is het plan als dit überhaupt wegvalt.
Werd ook al voorgesteld door wat mensen maar zeker niet iedereen gaat 25 per maand betalen en 8000 euro is een flink bedrag elke maand.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bv zeg maar wat . ik zou best 25 euro per maand willen betalen als dat de boel in de lucht houdt omdat ik elke dag met jullie fok. Net zoals spotify of netflix ofzo , daar betaal ik ook elke maand voor en dat gebruik ik denk ik minder dan fok.
Is gebbetje. Ik heb HELEMAAL NIKS met tieten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat niet gezien na een paar uur
Naja dat dus. Ik hoef dat ook niet te weten maar lijkt me idd wel verstandig om eens naar te kijken.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Hoeft ook niet, maar misschien is het (in ieder geval voor hem) toch wel iets om over na te gaan denken.
nee klopt, denk dat 25 euro voor de meeste teveel is ja. En waarom zouden mensen ook als ze ook naar een ander forum kunnenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Werd ook al voorgesteld door wat mensen maar zeker niet iedereen gaat 25 per maand betalen en 8000 euro is een flink bedrag elke maand.
ik maakte ook een garpje :pquote:Op maandag 2 maart 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is gebbetje. Ik heb HELEMAAL NIKS met tieten.
Uurtje tieten kijken, fapje zettenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat niet gezien na een paar uur
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is gebbetje. Ik heb HELEMAAL NIKS met tieten.
Ik heb altijd weer spijt als ik even iets op de FP gelezen heb.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje tieten kijken, fapje zettenNog een uurtje tieten kijken, nog een fapje zetten
Nog een keer
na het vierde uurtje komt er poeder uit, een beetje. En daarna?
![]()
Maar dit gaat dus al 26 jaar zo. Maar FP afstoten is onbespreekbaar. Okee.
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
en had iets gelezen om die frontpage weg te halen?
ah oke. ja dan kan dat nietquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.
Fp heeft meeste kosten, maar ook meestr opbrengsten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar goed, zonder FP hou je dus 12 (okee minstens 10) uur per dag over waarin je iets anders geldgenererends zou kunnen doenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.
en kleine?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan niet warm worden van grote memmen.
ik kijk er echt nooitquote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Maar tegelijkertijd zou ik de FP ook niet missen hoor.
Jawel maar die wil dat liever niet doen las ik. Ik ga geen namen noemen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Is er niet gewoon een user die de Fok server kan hosten dan is er geen duur datacenter meer nodig
Noquote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je homo?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet, nee. Nog nooit fapje gezet op billen.
Ik heb ergens voorbij zien komen dat ie op zoek is naar een baan, maar met weinig succes.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Hoeft ook niet, maar misschien is het (in ieder geval voor hem) toch wel iets om over na te gaan denken.
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb altijd weer spijt als ik even iets op de FP gelezen heb.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halen
Memdium.quote:
Af en toe gewoon niet te hardenquote:
Heb wel geregeld aanbod gekregen van mannen om wat te doen, maar leek me nooit enorm interessnt.quote:
Niks mis met tetten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
ingebouwde stressballen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
Ik heb ook een accountantquote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Een gebbetjequote:
Hij vindt dat allemaal lastig.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Blijkbaar gaat het mensen wel aan.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Hebben het ook overal over het weer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.
Daar is geen dure accountant voor nodig.quote:
Maar als je alcoholist bent mag je altijd net wat meer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.
Klopt, dit is al heel vaak gezegd in het topic.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen dure accountant voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |