Lekker hoor, vooral als ze een beetje warm zijn. Ik haal ze bij de AH.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken omdat ook te halen. Nog nooit gehad maar lees wel eens dat ze dat ook eten met roomkaas en zalm.
quote:
Genieten!quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS
Het klinkt alsof er iemand recht in de muur naast me zit te boren. Kan helemaal niet, want ze zijn bezig in het appartement schuin onder me. Maar kolere.
Ja, dat moet natuurlijk wel ergens een rol gaan spelen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja misschien is dat oppervlakkig maar ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden om er mee te daten
HdPquote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS
Het klinkt alsof er iemand recht in de muur naast me zit te boren. Kan helemaal niet, want ze zijn bezig in het appartement schuin onder me. Maar kolere.
Over 20 allemaal verrimpeld en zie je daar niks meer van.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja misschien is dat oppervlakkig maar ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden om er mee te daten
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ikquote:Op maandag 2 maart 2026 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet natuurlijk wel ergens een rol gaan spelen.Maar ik weet niet of het de beste route is eerst naar uiterlijk te kijken en dan pas te ontdekken of je verder een klik hebt. Je moet natuurlijk niet gaan daten met iemand die je direct afstotelijk vindt, maar veel mensen zitten misschien eerst in een soort neutrale categorie in je hoofd?
Daarom heb ik een pleuris hekel aan dating apps.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ik
je hoeft ze ook niet te hebben natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom heb ik een pleuris hekel aan dating apps.
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ik
oh dat sowieso ja. Meeste mensen hebben ook niet echt succes met de appsquote:Op maandag 2 maart 2026 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.
Mijn vorige relatie was ontstaan door gewoon voor de gein een keer te meeten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.
Heb ik weinig aan op werk, helaas.quote:
Zolang er niets structureel verandert dan inderdaad wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Kan me ook moeilijk voorstellen dat er elke maand duizenden euro's gedoneerd gaan worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang er niets structureel verandert dan inderdaad wel.
Het blijft wel een bodemloze put zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |