ja kleine mannetjes hebben vaak wel wat compensatie issuesquote:Op maandag 2 maart 2026 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is hij zo geworden omdat hij altijd als een kneus behandeld is door z'n geringe lengte.
Mjah, ik heb wel voorkeuren, maar dat zijn geen eisen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hebt toch fysieke voorkeuren? ik val ook niet op dik of klein, vind het gewoon echt niet aantrekkelijk
Lastig als ze op haar knieën gaat en ze je alsnog recht aankijkt.quote:
hmm is er niets fysiek waarvan je zegt nou dat echt niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel voorkeuren, maar dat zijn geen eisen.
Al die dingen die je meteen ziet ook echt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijn
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig als ze op haar knieën gaat en ze je alsnog recht aankijkt.
Die onzekerheid over lengte maakt het onaantrekkelijk, niet perse de lengte.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kleine mannetjes hebben vaak wel wat compensatie issues
Nah geen idee. was gewoon echt geen leuke jongen
Nah, waarschijnlijk wel, maar ik ga dat niet van tevoren in getallen uitdrukken.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm is er niets fysiek waarvan je zegt nou dat echt niet?
nou zie je, dan is het toch niet vreemdquote:Op maandag 2 maart 2026 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk wel, maar ik ga dat niet van tevoren in een getallen uitdrukken.
Babyfoto's.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die dingen die je meteen ziet ook echt.![]()
Met jezelf gunstig op de foto zetten heb ik geen problemen hoor, maar ga niet zodanig lopen verbouwen aan een foto dat je iemand anders bent.(En recente foto's, iets van 15 jaar geleden is ook geen goeie weergave van de werkelijkheid)
Jawel!quote:Op maandag 2 maart 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zie je, dan is het toch niet vreemd
Niet meer mijn huis, niet meer mijn probleem.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me je 30ste verjaardag nog herinneren
Volgens mij liggen er nog steeds Maltesers achter de plinten in dat huis.
Dat was 3 jaar geleden.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me je 30ste verjaardag nog herinneren
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je durft het gewoon niet toe te geven
Anders gewoon een moslima zoeken, kun je er een doekje om wikkelenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.
precies.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |