Zwitserland gaf het goede voorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Jezus dat is echt geen klein brandje.
Lijkt wel alsof de bewoner brandend materiaal aan het plafond had hangen.
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zouden vrouwen denk ik minder vaak liegen
1,91m genotquote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.
Gewoon compenseren met een mega-pener.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Ik had echt medelijden met hem. Hij ziet er ook gewoon prima uit en is heel aardig, maar hij is dus gewoon kansloos.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,91m genot
Het is ook echt daadwerkelijk een filter in alle apps
Dat liegen over lengte snap ik niet, dat zie je toch meteen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.
Ik had een keer een date met een gast die zei dat die 178 was. Bleek die kleiner te zijn dan mij![]()
was ook een waardeloze date
misschien moet die buitenlandse vrouwen proberen te matchenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Ik had echt medelijden met hem. Hij ziet er ook gewoon prima uit en is heel aardig, maar hij is dus gewoon kansloos.
Denk je dat dat door z'n lengte kwam dat het een waardeloze date was?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.
Ik had een keer een date met een gast die zei dat die 178 was. Bleek die kleiner te zijn dan mij![]()
was ook een waardeloze date
Eerlijk? Als ik m'n plateauzolen aan heb, vind ik het wel leuk dat kerel op tet-hoogte zit.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?
Ja, kennelijk wel. Ik ken wel een stel waarvan de vrouw echt een stuk langer is dan de man, dus uitzonderingen bestaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat liegen over lengte snap ik niet, dat zie je toch meteen.![]()
Maar goed, lengte als harde eis snap ik ook niet, iedereen die dat heeft is te onzeker voor me.
nee was gewoon echt een kneusquote:Op maandag 2 maart 2026 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat dat door z'n lengte kwam dat het een waardeloze date was?
Een liegende kneus ook nog.quote:
Nah, ik vind het echt onzin dat het zo werkt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet die buitenlandse vrouwen proberen te matchen
Volslank toch. Of heet dat intussen alweer anders?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijn
ja je hebt toch fysieke voorkeuren? ik val ook niet op dik of klein, vind het gewoon echt niet aantrekkelijkquote:Op maandag 2 maart 2026 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vind het echt onzin dat het zo werkt.
plussizequote:Op maandag 2 maart 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volslank toch. Of heet dat intussen alweer anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |