SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, kut, is wel de juiste term.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende: Kut ik heb een variabel contract, of hoe noem je dat.
Ach, als de bommen tegen die tijd zijn gevallen is je energierekening het laatste waar je je zorgen over hoeft te makenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 30 april 2027. Dat is hopelijk nog ver genoeg
Anders heb ik in ieder geval nog een paar maanden voordat er weer gestookt moet gaan worden.
Ah, dat was ik even vergeten.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee maanden niet thuis geweest
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan alleen in jouw hoofd en verkapte vorm van afwijzing zijn. Zelfs vrouwen komen niet met zulke vergezochte smoesjes.
Zie hier bewijs.quote:
nee niet perse die opmerking maar wel dat vrouwen hierom liegen.En niet zozeer om gevoelens te besparen maar omdat je niet altijd een vriendelijke reactie terug krijgt bij een afwijzingquote:
Gevoelens besparen vind ik wel een mooi idee.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet perse die opmerking maar wel dat vrouwen hierom liegen.En niet zozeer om gevoelens te besparen maar omdat je niet altijd een vriendelijke reactie terug krijgt bij een afwijzing
Smoesjes zijn smoesjes. Onafhankelijk van hoe onzinnig jij het vindt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitterbal komt met smoesjes, niet met zulke onzin.
ja maar das het nietquote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevoelens besparen vind ik wel een mooi idee.
Wat doe jij in Dubai?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlakbij een grote brand hier. We kunnen vanuit ons kantoor de vlammen zien in het flatgebouw.
ohquote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlakbij een grote brand hier. We kunnen vanuit ons kantoor de vlammen zien in het flatgebouw.
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee maar dan zouden vrouwen denk ik minder vaak liegenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het veilig was, zou je het nog even inpeperen?
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trauma heli is wel al ter plaatse.
Hier net weer 2 jaar vast gezet gelukkig.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb een variabel contract, of hoe noem je dat.
Haha dan ben je bijna 80quote:Op maandag 2 maart 2026 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier net weer 2 jaar vast gezet gelukkig.Ik doe niet aan variabel, ik moet zekerheid hebben. Daarom staat mn hypotheekrente ook 30 jaar vast.
Zwitserland gaf het goede voorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Jezus dat is echt geen klein brandje.
Lijkt wel alsof de bewoner brandend materiaal aan het plafond had hangen.
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zouden vrouwen denk ik minder vaak liegen
1,91m genotquote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan gewoon eerlijk zeggen dat iemand te klein is bijvoorbeeld? Ik ken iemand die in de 1.70 is. Die wordt steeds afgewezen in dating apps omdat-ie niet lang genoeg is.
Gewoon compenseren met een mega-pener.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Ik had echt medelijden met hem. Hij ziet er ook gewoon prima uit en is heel aardig, maar hij is dus gewoon kansloos.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,91m genot
Het is ook echt daadwerkelijk een filter in alle apps
Dat liegen over lengte snap ik niet, dat zie je toch meteen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.
Ik had een keer een date met een gast die zei dat die 178 was. Bleek die kleiner te zijn dan mij![]()
was ook een waardeloze date
misschien moet die buitenlandse vrouwen proberen te matchenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Ik had echt medelijden met hem. Hij ziet er ook gewoon prima uit en is heel aardig, maar hij is dus gewoon kansloos.
Denk je dat dat door z'n lengte kwam dat het een waardeloze date was?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet want dat is dan ook gewoon onaardig.
Ik had een keer een date met een gast die zei dat die 178 was. Bleek die kleiner te zijn dan mij![]()
was ook een waardeloze date
Eerlijk? Als ik m'n plateauzolen aan heb, vind ik het wel leuk dat kerel op tet-hoogte zit.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?
Ja, kennelijk wel. Ik ken wel een stel waarvan de vrouw echt een stuk langer is dan de man, dus uitzonderingen bestaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch over het algemeen genomen een man die langer is dan zij zijn?
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat liegen over lengte snap ik niet, dat zie je toch meteen.![]()
Maar goed, lengte als harde eis snap ik ook niet, iedereen die dat heeft is te onzeker voor me.
nee was gewoon echt een kneusquote:Op maandag 2 maart 2026 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat dat door z'n lengte kwam dat het een waardeloze date was?
Een liegende kneus ook nog.quote:
Nah, ik vind het echt onzin dat het zo werkt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet die buitenlandse vrouwen proberen te matchen
Volslank toch. Of heet dat intussen alweer anders?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijn
ja je hebt toch fysieke voorkeuren? ik val ook niet op dik of klein, vind het gewoon echt niet aantrekkelijkquote:Op maandag 2 maart 2026 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vind het echt onzin dat het zo werkt.
plussizequote:Op maandag 2 maart 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volslank toch. Of heet dat intussen alweer anders?
Misschien is hij zo geworden omdat hij altijd als een kneus behandeld is door z'n geringe lengte.quote:
ja kleine mannetjes hebben vaak wel wat compensatie issuesquote:Op maandag 2 maart 2026 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is hij zo geworden omdat hij altijd als een kneus behandeld is door z'n geringe lengte.
Mjah, ik heb wel voorkeuren, maar dat zijn geen eisen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hebt toch fysieke voorkeuren? ik val ook niet op dik of klein, vind het gewoon echt niet aantrekkelijk
Lastig als ze op haar knieën gaat en ze je alsnog recht aankijkt.quote:
hmm is er niets fysiek waarvan je zegt nou dat echt niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel voorkeuren, maar dat zijn geen eisen.
Al die dingen die je meteen ziet ook echt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alle dates die niet zo lang waren hebben er over gelogen. Net zoals wat dikke vrouwen daar ook niet eerlijk over zijn
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig als ze op haar knieën gaat en ze je alsnog recht aankijkt.
Die onzekerheid over lengte maakt het onaantrekkelijk, niet perse de lengte.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kleine mannetjes hebben vaak wel wat compensatie issues
Nah geen idee. was gewoon echt geen leuke jongen
Nah, waarschijnlijk wel, maar ik ga dat niet van tevoren in getallen uitdrukken.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm is er niets fysiek waarvan je zegt nou dat echt niet?
nou zie je, dan is het toch niet vreemdquote:Op maandag 2 maart 2026 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk wel, maar ik ga dat niet van tevoren in een getallen uitdrukken.
Babyfoto's.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die dingen die je meteen ziet ook echt.![]()
Met jezelf gunstig op de foto zetten heb ik geen problemen hoor, maar ga niet zodanig lopen verbouwen aan een foto dat je iemand anders bent.(En recente foto's, iets van 15 jaar geleden is ook geen goeie weergave van de werkelijkheid)
Jawel!quote:Op maandag 2 maart 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zie je, dan is het toch niet vreemd
Niet meer mijn huis, niet meer mijn probleem.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me je 30ste verjaardag nog herinneren
Volgens mij liggen er nog steeds Maltesers achter de plinten in dat huis.
Dat was 3 jaar geleden.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me je 30ste verjaardag nog herinneren
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je durft het gewoon niet toe te geven
Anders gewoon een moslima zoeken, kun je er een doekje om wikkelenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.
precies.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen.
Ik zat eraan te denken omdat ook te halen. Nog nooit gehad maar lees wel eens dat ze dat ook eten met roomkaas en zalm.quote:
Lekker hoor, vooral als ze een beetje warm zijn. Ik haal ze bij de AH.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken omdat ook te halen. Nog nooit gehad maar lees wel eens dat ze dat ook eten met roomkaas en zalm.
quote:
Genieten!quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS
Het klinkt alsof er iemand recht in de muur naast me zit te boren. Kan helemaal niet, want ze zijn bezig in het appartement schuin onder me. Maar kolere.
Ja, dat moet natuurlijk wel ergens een rol gaan spelen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja misschien is dat oppervlakkig maar ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden om er mee te daten
HdPquote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS
Het klinkt alsof er iemand recht in de muur naast me zit te boren. Kan helemaal niet, want ze zijn bezig in het appartement schuin onder me. Maar kolere.
Over 20 allemaal verrimpeld en zie je daar niks meer van.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja misschien is dat oppervlakkig maar ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden om er mee te daten
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ikquote:Op maandag 2 maart 2026 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet natuurlijk wel ergens een rol gaan spelen.Maar ik weet niet of het de beste route is eerst naar uiterlijk te kijken en dan pas te ontdekken of je verder een klik hebt. Je moet natuurlijk niet gaan daten met iemand die je direct afstotelijk vindt, maar veel mensen zitten misschien eerst in een soort neutrale categorie in je hoofd?
Daarom heb ik een pleuris hekel aan dating apps.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ik
je hoeft ze ook niet te hebben natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom heb ik een pleuris hekel aan dating apps.
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat met dating apps er toch voornamelijk eerst op uiterlijk wordt geselecteerd. In real life speelt het denk ik minder een rol maar er moet toch wel iets van een bepaalde aantrekkingskracht zijn denk ik
oh dat sowieso ja. Meeste mensen hebben ook niet echt succes met de appsquote:Op maandag 2 maart 2026 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.
Mijn vorige relatie was ontstaan door gewoon voor de gein een keer te meeten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt groeit dat ook op een andere manier, denk ik. Dan kijk je meer naar het totaalplaatje voor aantrekkingskracht. Ik denk dat de manier van op uiterlijk selecteren in apps best ongezond is voor veel mensen.
Heb ik weinig aan op werk, helaas.quote:
Zolang er niets structureel verandert dan inderdaad wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Kan me ook moeilijk voorstellen dat er elke maand duizenden euro's gedoneerd gaan worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang er niets structureel verandert dan inderdaad wel.
Het blijft wel een bodemloze put zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |