SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, kut, is wel de juiste term.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende: Kut ik heb een variabel contract, of hoe noem je dat.
Ach, als de bommen tegen die tijd zijn gevallen is je energierekening het laatste waar je je zorgen over hoeft te makenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 30 april 2027. Dat is hopelijk nog ver genoeg
Anders heb ik in ieder geval nog een paar maanden voordat er weer gestookt moet gaan worden.
Ah, dat was ik even vergeten.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee maanden niet thuis geweest
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan alleen in jouw hoofd en verkapte vorm van afwijzing zijn. Zelfs vrouwen komen niet met zulke vergezochte smoesjes.
Zie hier bewijs.quote:
nee niet perse die opmerking maar wel dat vrouwen hierom liegen.En niet zozeer om gevoelens te besparen maar omdat je niet altijd een vriendelijke reactie terug krijgt bij een afwijzingquote:
Gevoelens besparen vind ik wel een mooi idee.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet perse die opmerking maar wel dat vrouwen hierom liegen.En niet zozeer om gevoelens te besparen maar omdat je niet altijd een vriendelijke reactie terug krijgt bij een afwijzing
Smoesjes zijn smoesjes. Onafhankelijk van hoe onzinnig jij het vindt.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitterbal komt met smoesjes, niet met zulke onzin.
ja maar das het nietquote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevoelens besparen vind ik wel een mooi idee.
Wat doe jij in Dubai?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlakbij een grote brand hier. We kunnen vanuit ons kantoor de vlammen zien in het flatgebouw.
ohquote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlakbij een grote brand hier. We kunnen vanuit ons kantoor de vlammen zien in het flatgebouw.
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee maar dan zouden vrouwen denk ik minder vaak liegenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het veilig was, zou je het nog even inpeperen?
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trauma heli is wel al ter plaatse.
Hier net weer 2 jaar vast gezet gelukkig.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb een variabel contract, of hoe noem je dat.
Haha dan ben je bijna 80quote:Op maandag 2 maart 2026 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier net weer 2 jaar vast gezet gelukkig.Ik doe niet aan variabel, ik moet zekerheid hebben. Daarom staat mn hypotheekrente ook 30 jaar vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |