Daarom vragen veel mensen om een plan, een visie.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Veel mensen hebben ook een abonnement gekregen, ook heel leuk voor nu maar daar heeft die volgende maand al geen zak meer aan natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft wel een bodemloze put zo.
hmmquote:Op maandag 2 maart 2026 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
5000 om FOK! te onderhouden en 3000 voor zijn salaris.
Eens. Dat is nu eenmalig leuk. Maar is ook geen structurele oplossing.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook een abonnement gekregen, ook heel leuk voor nu maar daar heeft die volgende maand al geen zak meer aan natuurlijk.
Dit is waarom ik ook niet meer zomaar doneer. Er werd een heel donker verhaal door hem gedeeld over de staat van de financiën, dit is geen put waar FOK! met wat donaties zomaar uit getrokken kan worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Heel tof voor Danny dat mensen allemaal weer massaal doneren nu maar dat is ook voor nu, volgende maand zitten ze dan weer met hetzelfde probleem?
Te weinig maar exacte bedragen weet ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
en is er bekend wat er maandelijks binnenkomt?
Iets van 600 of zo, dacht ik. Maar geen idee of dat klopt.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
en is er bekend wat er maandelijks binnenkomt?
Sowieso doneren mensen nu weer massaal (en abonnementen uitdelen) maar dat komt straks ook wel weer stil te liggen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is waarom ik ook niet meer zomaar doneer. Er werd een heel donker verhaal door hem gedeeld over de staat van de financiën, dit is geen put waar FOK! met wat donaties zomaar uit getrokken kan worden.
En ik denk dat heel veel anderen er ook zo over denken. Als er een goed plan wordt gedeeld dat met donaties op gang geholpen kan worden, ga je een veelvoud binnenhalen van wat er nu binnen komt.
600 of 800 per maand gaat naar een administratiekantoor ofzo. Maar daar was iedereen over het eens dat dat echt zwaar weggegooid geld is.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
waarom kost dat 5000 euro of is dat geen vreemd bedrag?
De accountant kost al 600 p/m.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Bijdrage voor medewerkers zit daar geloof ik in. Serverkosten. Administratie etc.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja het was een heel lijstje.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijdrage voor medewerkers zit daar geloof ik in. Serverkosten. Administratie etc.
Maar goed, ii wacht even totdat er een plan ligt voordat ik de poeplat trek.
Jij werkt toch op een school? Neem de kids mee naar buiten, leer ze wat over bloemetjes en bijtjes en zoquote:Op maandag 2 maart 2026 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan op werk, helaas.
Hopelijk blijft het nog even aan.
Hij zegt er iets van 12 uur per dag mee bezig te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu dit. wil best wat extra doneren maar dat is gewoon echt een hoog bedrag per maand.
en voor danny is het een fulltime baan ook?
Geen blessures he.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuw pr op de bench, 55kg.
Dit was wel echt mijn max, jezus. Ging maar net goed.
Volgende week even vragen of collega me spot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |