quote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halen
Memdium.quote:
Af en toe gewoon niet te hardenquote:
Heb wel geregeld aanbod gekregen van mannen om wat te doen, maar leek me nooit enorm interessnt.quote:
Niks mis met tetten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
ingebouwde stressballen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
Ik heb ook een accountantquote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Een gebbetjequote:
Hij vindt dat allemaal lastig.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Blijkbaar gaat het mensen wel aan.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Hebben het ook overal over het weer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.
Daar is geen dure accountant voor nodig.quote:
Maar als je alcoholist bent mag je altijd net wat meer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.
Klopt, dit is al heel vaak gezegd in het topic.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen dure accountant voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |