Ik heb altijd weer spijt als ik even iets op de FP gelezen heb.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje tieten kijken, fapje zettenNog een uurtje tieten kijken, nog een fapje zetten
Nog een keer
na het vierde uurtje komt er poeder uit, een beetje. En daarna?
![]()
Maar dit gaat dus al 26 jaar zo. Maar FP afstoten is onbespreekbaar. Okee.
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
en had iets gelezen om die frontpage weg te halen?
ah oke. ja dan kan dat nietquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.
Fp heeft meeste kosten, maar ook meestr opbrengsten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar goed, zonder FP hou je dus 12 (okee minstens 10) uur per dag over waarin je iets anders geldgenererends zou kunnen doenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is geen optie heeft Danny al gezegd. Daar komen nog steeds de meeste inkomen uit schijnbaar.
en kleine?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan niet warm worden van grote memmen.
ik kijk er echt nooitquote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Maar tegelijkertijd zou ik de FP ook niet missen hoor.
Jawel maar die wil dat liever niet doen las ik. Ik ga geen namen noemen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Is er niet gewoon een user die de Fok server kan hosten dan is er geen duur datacenter meer nodig
Noquote:Op maandag 2 maart 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je homo?quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet, nee. Nog nooit fapje gezet op billen.
Ik heb ergens voorbij zien komen dat ie op zoek is naar een baan, maar met weinig succes.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Hoeft ook niet, maar misschien is het (in ieder geval voor hem) toch wel iets om over na te gaan denken.
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb altijd weer spijt als ik even iets op de FP gelezen heb.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij voor drek af en toe zien om weg te halen
Memdium.quote:
Af en toe gewoon niet te hardenquote:
Heb wel geregeld aanbod gekregen van mannen om wat te doen, maar leek me nooit enorm interessnt.quote:
Niks mis met tetten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
ingebouwde stressballen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de fascinatie voor tieten snap ik ook niet helemaal
Ik heb ook een accountantquote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Een gebbetjequote:
Hij vindt dat allemaal lastig.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom heeft fok een accountant. Dat is helemaal niet nodig.
Blijkbaar gaat het mensen wel aan.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Hebben het ook overal over het weer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
|Waarom hebben we dezelfe discussie op TACHTIG plekken tegelijk. Kun je je ook afvragen.
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat SC in die topics niet wordt gewaardeerd.
Daar is geen dure accountant voor nodig.quote:
Maar als je alcoholist bent mag je altijd net wat meer.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar kree bestaat ook nog steeds gewoon. Dat is ook niet te rijmen.
Klopt, dit is al heel vaak gezegd in het topic.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen dure accountant voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |