Jij denkt dat ze dat alleen voor kerncentrales doen die ze helemaal niet nodig hebben?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef bianconeri het volgende:
Maar dat is geen kernwapen.
Dat is Uranium verrijken.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure, ren maar weer weg als de feiten je niet aan staan.
En blijf maar lekker bezig met je persoonlijke aanvallen.
Projecteer niet zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Weer probeer jij alles om te draaien.
Jij bent degene die weg kijkt of zelfs juicht als moslims vermoord worden.
Dit gaat over het Midden-Oosten, hebben wij in het Westen geen last van.
Israel pleegde genocide in Gaza.
Dat zijn de feiten die we kennen.
Nu met Iran? Ik sta zeker niet achter dat regime, maar wat hebben wij in het Westen ermee te maken?
Niets.....
En Iran pleegt geen genocide in andere landen. Ook een duidelijk verschil.
ja is al uitgebreid aan bod gekomen. Meerdere straaljagers zelfs.quote:
Spanje stond het vorige wereldwijde feestje ook niet aan de goede kant van de geschiedenis.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
En Spanje lijkt idd de VS de deur te hebben gewezen:
[ x ]
Luchtafweer die niet doorhad dat het bevriende vliegtuigen waren?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe kan het nou dat er niet 1 maar meerdere straaljagers neergaan door friendly fire... Het is niet alsof Iran boeven Koeweit rondvliegt met straaljagers en je je kan vergissen in welke van de VS is...
Is dat (half) automatisch ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:59 schreef Oliver_Klozov het volgende:
[..]
Luchtafweer die niet doorhad dat het bevriende vliegtuigen waren?
Duitsland is beduidend minder passief aan het worden in de aanpak van islamisme, en Iran is daar natuurlijk een enorme drijvende kracht achter. Het is altijd een gok ergens hoe dat uitpakt, zo'n interventie, maar ik kan hun lijn van redeneren volgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:33 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Tsjah, wat moet je hier nou van vinden. Beetje dubbel mocht Duitsland zich gaan mengen hierin. Moedig maar of dit nou verstandig is, geen idee.
Wilde net een reactie typen, maar ga mn tijd niet verdoen aan dit stukkie verrot.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je praat niet inhoudelijk, je bent erg veel zaken aan het verdraaien en als je dan geconfronteerd wordt met deze leugens zeg je dat je dit nooit hebt gezegd en begin je mensen lukraak voor 'moslimhaters' uit te maken.
Zo stel je eerst dat als Duitsland zich met deze oorlog gaat bemoeien men weer aan de foute kant van geschiedenis staat, insinuerende dat in deze oorlog Iran dus de goede kant is, en even laten trek je dit keutel weer in.
Daarnaast sla je ineens een hele isolationistische toon aan, want wat er in Iran gebeurd is onze zaak niet. Maar tegelijkertijd ben je énorm betrokken bij het conflict in Israël wat dan schijnbaar ineens wel weer ons probleem is.
Het is een hele rare selectieve verontwaardiging waar je continue dubbele standaarden hanteert en over van alles en nog wat liegt. Want als je het conflict in Israël schijnbaar wel de moeite waard vindt je zou je moeten erkennen dat Iran daar de boel de afgelopen decennia heeft zitten ontwrichten via het financieren, trainen en oprichten van terreurorganisaties.
Wanneer 5 miljoen mensen (6 %) de straat op (durfen) in zo'n land vind ik dit echt enorme getallen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:48 schreef bianconeri het volgende:
Iran kent vluchtelingen sure, dat kan en zal.
Er waren miljoenen mogelijk betrokken, dat kan. 5 miljoen (wat max zal zijn) van de 85 miljoen.
Is nog atlijd een klein percentage
En nogmaals:
Daarmee keur ik het regime niet goed. Daarmee zeg ik niet dat er geen tegengeluid is.
Ik zeg alleen maar dat het Westen er niets mee te maken heeft wat daar zou afspelen.
En dat we helemaal niet weten of de meerderheid wel van het regime af willen.
Zien ze het verschil tussen een F15 of een shahed op zo’n radarschermpje? Ik neem aan dat ze niet met een verrekijker staan te loeren wat er precies aankomt voordat ze op de knop drukkenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe kan het nou dat er niet 1 maar meerdere straaljagers neergaan door friendly fire... Het is niet alsof Iran boeven Koeweit rondvliegt met straaljagers en je je kan vergissen in welke van de VS is...
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Dat die Sanchez compleet van het padje af is bleek al toen hij een half miljoen illegalen gewoon een paspoort gaf.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Krijg je met dat 'links' van tegenwoordig. Utopie en net de verkeerde kant van de geschiedenis kiezen.. En als het fout gaat, kop in het zand steken.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Dat die Sanchez compleet van het padje af is bleek al toen hij een half miljoen illegalen gewoon een paspoort gaf.
Dag 3 dat er geen interne opstand is van die vele miljoenen Iraniers die zaten en zitten te wachten op de bevrijding en om op te staan...... Al 3 dagen muisstil. Ondanks herhaaldelijke oproepen van Trump en Netanyahu nu echt op te staan: dit is het moment.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wil je dan ook letterlijk wat van deze onderzoeken delen? Ik hoor steeds getallen dat zo'n 20 miljoen Iraniërs, dat is bijna een kwart, op meer of mindere wijze betrokken zijn bij het regime.
Transponder die niet goed werkt?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat (half) automatisch ofzo?
Dit is een tweet van 13 jaar geleden? Op welke manier is dit nu nog relevant?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep.
Volgens mister Stable Genius.
[ afbeelding ]
Zucht.....STAY INSIDE, SEEK SHELTER, IT'S DANGEROUS OUTSIDE.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef recidivist het volgende:
[..]
Dag 3 dat er geen interne opstand is van die vele miljoenen Iraniers die zaten en zitten te wachten op de bevrijding en om op te staan...... Al 3 dagen muisstil. Ondanks herhaaldelijke oproepen van Trump en Netanyahu nu echt op te staan: dit is het moment.
We zijn weer voorgelogen ja. Door zowel diaspora Iraniers en vanuit hun positie kan ik het nog begrijpen vanwege veel trauma als ook een bepaalde lobby natuurlijk.
Ah ja, een generaal pardon.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Dat die Sanchez compleet van het padje af is bleek al toen hij een half miljoen illegalen gewoon een paspoort gaf.
Planning not available.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:05 schreef theunderdog het volgende:
Maar om de woorden van Gino Pietermaai te gebruiken: planningverdernu?
Zoiets bijvoorbeeld ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met meer dan een miljoen Syriers binnen je grenzen kun je dan ook binnenlandse strubbelingen verwachten.
Ik weet het. Maar als dit uit de hand gaat lopen en het lukt niet om de situatie in Iran om te buigen en er ontstaat chaos ben ik benieuwd of de EU de grenzen sluit bij een vluchtelingen stroom vanuit Iran.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar voor sommige dwazen hier blijkbaar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |