Ik zit die site nu niet te F5'en. Lukt niet, jammer dan, volgende keer beter. Als iedereen dat zou doen, waren de servers nu niet overbelast.quote:
Waarom draag je dan ook zo'n vlag?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had met lopen schijnbaar wel een VVV-vlag boven mijn hoofd hangen. Allemaal mensen die vroegen waar ze konden eten, of ze ergens konden parkeren, of het de juiste weg was. Zelfs twee vrouwen die een paard kwamen afleveren bij de manege maar via het industrieterrein reden waar het hek op zondag dicht is en ik ze moest uitleggen dat ze weer helemaal terug moesten naar de snelweg om er te komen. En precies op het moment dat ik mijn weg vervolgde en ze de auto wilden keren ging opeens het hek open
Ja ik wist niet dat ik die op had, zal iemand er stiekem op het gedaan denk ik?quote:
Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiranquote:Op zondag 1 maart 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer terug thuis. Het is ruim 6 km geworden vandaag. 10.277 stappies. En dat op 2 mueslirepen en een bakje yoghurt. Nu een uitsmijter maken
klote tiran bomderopquote:Op zondag 1 maart 2026 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiran
Nee dat is iran, niet tiranquote:
juiste prioriteiten stellen, dat helptquote:Op zondag 1 maart 2026 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiran
hoppa goed bezig!quote:Op zondag 1 maart 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer terug thuis. Het is ruim 6 km geworden vandaag. 10.277 stappies. En dat op 2 mueslirepen en een bakje yoghurt. Nu een uitsmijter maken
Onbemeterd.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
ik zit nog steeds op variabel, maar heb nauwelijks gas erop.. want onbemeterde aansluiting voor koken
Van alle tirannen is dit de leukstequote:
In het jaarlijkse FOK GAAT ERAAN topic.quote:
Geen idee. Er is al een half uur niks gepost en het is midden op de dag in het weekendquote:
mis je ons?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Er is al een half uur niks gepost en het is midden op de dag in het weekend
Belastingdienst, stabieler kunnen we de server niet makenquote:Op zondag 1 maart 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard aan het knokken tegen het 503 monster.
[ afbeelding ]
Geen last van. Het is monster snel hier.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard aan het knokken tegen het 503 monster.
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Draait de Belastingdienst ook op de servers van hier voor extra inkomsten?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Belastingdienst, stabieler kunnen we de server niet maken
Oh heeft ie de errors hier?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Draait de Belastingdienst ook op de servers van hier voor extra inkomsten?
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef dud0r het volgende:
Geen last van. Het is monster snel hier.
Probleem zal wel bij jullie liggen
Maar net stond je nog midden in de stadquote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.
Tijd is ook maar relatiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |