Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiranquote:Op zondag 1 maart 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer terug thuis. Het is ruim 6 km geworden vandaag. 10.277 stappies. En dat op 2 mueslirepen en een bakje yoghurt. Nu een uitsmijter maken
klote tiran bomderopquote:Op zondag 1 maart 2026 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiran
Nee dat is iran, niet tiranquote:
juiste prioriteiten stellen, dat helptquote:Op zondag 1 maart 2026 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rookie. Ik moet in de ochtend 5 km lopen zonder onbijt van de tiran
hoppa goed bezig!quote:Op zondag 1 maart 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer terug thuis. Het is ruim 6 km geworden vandaag. 10.277 stappies. En dat op 2 mueslirepen en een bakje yoghurt. Nu een uitsmijter maken
Onbemeterd.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
ik zit nog steeds op variabel, maar heb nauwelijks gas erop.. want onbemeterde aansluiting voor koken
Van alle tirannen is dit de leukstequote:
In het jaarlijkse FOK GAAT ERAAN topic.quote:
Geen idee. Er is al een half uur niks gepost en het is midden op de dag in het weekendquote:
mis je ons?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Er is al een half uur niks gepost en het is midden op de dag in het weekend
Belastingdienst, stabieler kunnen we de server niet makenquote:Op zondag 1 maart 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard aan het knokken tegen het 503 monster.
[ afbeelding ]
Geen last van. Het is monster snel hier.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard aan het knokken tegen het 503 monster.
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Draait de Belastingdienst ook op de servers van hier voor extra inkomsten?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Belastingdienst, stabieler kunnen we de server niet maken
Oh heeft ie de errors hier?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Draait de Belastingdienst ook op de servers van hier voor extra inkomsten?
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef dud0r het volgende:
Geen last van. Het is monster snel hier.
Probleem zal wel bij jullie liggen
Maar net stond je nog midden in de stadquote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.
Tijd is ook maar relatiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |